PEUGEOT 406

Futott kilométer: 126 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

2. autóként tartották üzemben mikor hozzám került. A napi használat során, közel 30.000 km után jöttek elő az egyes kopó alkatrészek elöregedésével járó problémák. Így a futómű és a fékrendszer is teljes felújításon esett át, a gyári minőséggel megegyező alkatrészekkel. A vízhűtő az szó szerint elrohadt az évek során így cserére szorult. Egyéb mechanikai problémák nincsenek az autóval. Minden 8-10000 km futás után karbantartáson esik át az autó, ami dokumentálva van egy vezetett szerviz füzet által. Amit kicsit hiányolok, hogy az első ülőfelület (bőr belsővel rendelkezik) kissé rövidre sikeredett és nincs kellő combtámasz (átlag magasságom van). Kormányoszlopon található rádióvezérlő és a tempomat karja kissé zavaró lehet ki és beszállásnál illetve irányváltásnál. Szerintem elég agyatlan módon van elhelyezve... A motornak erőteljes diesel hangja van, de ezt az utastérben annyira nem lehet érzékelni. Egy alsó motorvédő burkolattal lehet csillapítani a külső zajt. Ajtókárpit viszont nagyon gyatra minőség. Összességben: Autózható hosszabb távon is, jó úttartással bír. A motor megbízható nem túl magas fogyasztással. Csomagtér elegendően tágas. Az elektronika gyengeségétől eltekintve nem rossz kis autó a korához és a kategóriájához mérten.

Használó

Születési éve: 1974

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 27000 Ft. Leírás: Eddig... Az ülésfűtés relé, gyakorlatilag elolvadt. Az óracsoport önálló életet él, ez állítólag típus betegség. Nem működött a lámpa állító motor és a tükörállító, nem kapott delejt. :) A szélvédő mosó motorja berohadt, cserélni kellett.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem