SAAB 9-5
Futott kilométer: 195 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Használható ,NAGY ,az enyémben egy 200 Le chip van nagyon dinamikusan gyorul 120- 220 ig ,szép forma Jól összerakott. Nemszeretem benne: Nem tudsz rádiot csetélni csak a komplett gyári render kiíktatásával, Nehéz és sújánál fogva fogyasz a futóművet és a féket is renben kell tartani mert az elhasznált gátlókkal hamar lesodródhatunk az útrol (én ezt KONI gátlóval oldom meg)Turbolulk 2600 ig
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Mivel ez az autó nem fiatal be kell kalkulálni az árán fellül kb 500000-600000 e forintot ha újszerű állapoot szeretnénk. Megéri kuplungot cserélni és a futóművel sem szabad spórolni egyedüli gyengepontja a DI panel lehet (80e-120e)ezekkek a javitásokkal még kb 100000km kibirunk szervíz nélkül is.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem