SAAB 9-5

Futott kilométer: 195 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Használható ,NAGY ,az enyémben egy 200 Le chip van nagyon dinamikusan gyorul 120- 220 ig ,szép forma Jól összerakott. Nemszeretem benne: Nem tudsz rádiot csetélni csak a komplett gyári render kiíktatásával, Nehéz és sújánál fogva fogyasz a futóművet és a féket is renben kell tartani mert az elhasznált gátlókkal hamar lesodródhatunk az útrol (én ezt KONI gátlóval oldom meg)Turbolulk 2600 ig

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Mivel ez az autó nem fiatal be kell kalkulálni az árán fellül kb 500000-600000 e forintot ha újszerű állapoot szeretnénk. Megéri kuplungot cserélni és a futóművel sem szabad spórolni egyedüli gyengepontja a DI panel lehet (80e-120e)ezekkek a javitásokkal még kb 100000km kibirunk szervíz nélkül is.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem