Nemrégiben új, 1,0 literes, háromhengeres alapmotor debütált a Dusterben is, most ebből készült az LPG-s verzió, amit hamarosan a Sandero, Sandero Stepway, Logan és Logan MCV modellsor is megkap.
Két év alatt érték el az ötszázezres darabszámot Mioveni városában. A Dacia Duster második generációjából ugyanis ennyi készült azóta, hogy először megpillanthattuk a 2017-es Frankfurti Autószalonon.
Ferenc pápa nem tartozik a fényűzést kedvelő egyházfők közé, ez az autóválasztásán is meglátszik. Utazásai során az egyszerűbb, hétköznapibb típusokat részesíti előnyben, az ajándékba kapott Duster sem a luxus megtestesítője.
Az állami támogatás miatt reneszánszukat élik a hétüléses egyterűek, a Dacia Lodgy egyértelműen a piac legolcsóbbja, a dízel pedig a paletta legtakarékosabbja.
Eddig nem okozott csalódást egyik új Dacia Duster sem, ami nálunk járt. Legutóbb a forgalamzó által teherautóvá átlakított változattal találkoztunk. Vajon tovább növelte a tetszési indexet? Olvass tovább és kiderül!
A dízel és összkerékhajtású, ráadásul Techroad felszereltségű Duster nem csak a modell, a márka jelenlegi csúcsmodellje is. Korrektségével ma is állakat ejtő.
Már a hazai árlistákon is megjelent a Dacia Duster új, TCe 100 bázisváltozata, ami egy háromhengeres, 1,0 literes turbómotort jelent. Nyugdíjba küldi az 1,6-os szívót.