Minden autó, amit 2014 előtt gyártottak, nulla csillagos törésteszttel rendelkezik. Hogy ezt bizonyítsuk, íme az Euro NCAP törésteszteken elvárt teljesítmény és a részeredmények súlyozásának változásai: ezért ostobaság csak a csillagok számából ítélkezni!
Még csak most állt le az első generációs Dacia Logan gyártása. Persze utolsó éveit már Nissan emblémával és pickup kasztnival élte le. (Habár kósza hírek keringenek arról, hogy Iránban még mindig gyártják).
A Dacia Duster sem marad ki a sorból, a Jogger, a Sandero és a Stepway után ez a modell is megfordult nálunk az új logóval. Dízelmotorral és elsőkerék-meghajtással, igazi vidéki körülmények között teszteltük: vajon tudja még, amiért régen megszerették?
Már nem csak "Józsi bácsinak" és "Marika néninek" szól a Dacia. Ha nem hiszed próbálj ki egy ilyen újat! Kimondottan a fiatalok szemüvegén át teszteltük, ráadásul a vagány külsővel, egy eléggé menő színben.
Új emblémával és még újabb lendülettel érkezett hozzánk a benzin-gázos Dacia Jogger Extreme. Városban, országúton és autópályán is meghajtottuk, ráadásul mindkét üzemanyaggal, nem egyszer hét felnőttel a fedélzeten. Vajon tényleg tudja hozni, amit ígér?
Nemrégiben új, 1,0 literes, háromhengeres alapmotor debütált a Dusterben is, most ebből készült az LPG-s verzió, amit hamarosan a Sandero, Sandero Stepway, Logan és Logan MCV modellsor is megkap.