Alufelni és tükörbe integrált index is megjelent a módosÃtott Dacián
Nem ismeretlen az iráni Saipa autógyár számára az elsÅ‘ generációs Logan, egészen 2019-ig licengyártás alapján náluk is készült a tÃpus. A nyugati szankciók miatt viszont kénytelenek voltak kihátrálni a franciák, az irániak pedig saját kútfÅ‘bÅ‘l oldották meg az utódlást.
Ha kellene egy Logan ajtó, akkor erről a majdnem-Cadillacről nyugodtan le lehetne csavarozni
A Cadila jelentÅ‘s átalakuláson esett át, az orr sokkal modernebb (nappali menetfényes) lámpákat kapott, megnÅ‘tt a maszk mérete, más a géptetÅ‘ és a lökhárÃtó. Hátul sem lustálkodtak a tervezÅ‘k, a Logant sikeresen átültettek a 2020-as évekbe, egyáltalán nem áll rosszul a csomagtartóra is átnyúló LED fényforrás. Az autó oldalával már nem tudtak mit kezdeni, Ãgy könnyen beazonosÃtható a zseb-Cadillac származása. Az erÅ‘forrás is változott, mivel már nem használhatják a Renault blokkját, egyszerűen lemásolták a korábbi motort, a szÃvó 1,6-os 102 lóerÅ‘s, a váltó ötfokozatú kézi, de Ãgérnek automatát is.
Korábban 45%-volt a helyi gyártású alkatrészek aránya, a szankciók miatt most 85%. Légzsák is került a fedélzetre
A luxust iráni szinten kell érteni, amit a Cadillac évtizedekkel ezelÅ‘tt maga mögött hagyott, Ãgy a gyár ezen összehasonlÃtása megmosolyogtató. A Logan utasterét (mű)bÅ‘r kárpitba húzták, az ablakokat villanymotor mozgatja, a hűtésrÅ‘l pedig légkondi gondoskodik, de az érintÅ‘képernyÅ‘ sem hiányzik a fedélzetrÅ‘l.
A megjelenés sokat lépett előre a Daciához képest, bár nem szabad elfelejteni, hogy azt több mint 20 évvel ezelőtt rajzolták