A konzervatív luxust megtestesítő Mercedes E-osztály számos új extrával és finom kozmetikázással érkezik, de a környezettudatosságról sem feledkeztek meg a németek.
A Mercedes korszakait tökéletesen végigkövethetjük, ha csak az E-osztályos modelleken tekintünk végig. A W211 a márka identitását tetőtől-talpig hordozza, és talán azóta sem láttuk ezt az újabb modelleken.
Hamarosan érkezik a ráncfelvarrott változat a Mercedes E-osztályból, így egy virtuális designer eljátszott a gondolattal, hogyan is nézne ki az E-osztály, ha a Mercedes a múltból merítene ihletet.
A korral haladni kell, kevés olyan modell van, ami az eredeti vonalaival élhet még ma is, ezért nem haragudhatunk a legtöbb gyártóra. Még szerencse, hogy van, aki megmutatja, milyen lenne egy régi vonalakkal megrajozolt új modell.
Tudod, mit nem látunk szinte soha? Prémiumautót alacsony felszereltséggel. A cicomázott, cukormázas, sok tízmilliós autók között most érkezett ez, egy mezítlábas E-osztály, és olyat mutatott, amilyet még nem láttunk.
Konkrétan azt az autót szereztük meg használttesztre, ami két éve újként járt nálunk. Lefutotta tesztköreit, ma pedig újkori árának feléért vihető. Megéri?
Beindult a Mercedes Valet Parking nevű alkalmazása Kínában. Az új asszisztensrendszer lényege, hogy már a parkolóház bejáratában elengedjük az autót, majd dolgunk végeztével ugyanott vesz föl minket.
Rowan Attkinról legtöbbünknek Mr. Bean juthat eszébe. Az örökzöld sorozat főszereplője viszont nem csak ott híres, autógyűjtőként és autóversenyzőként sem utolsó, autóiból most kettőt küld árverésre.
Lassított felvételen egy lecsupaszított Mercedesszel mutatták meg, mi történik, ha nem veszel észre egy elég nagy kátyút. Durranhat a légzsák is? És vajon jobb, ha gyorsabban mész át rajta?
Mindegyik modelljüknél letisztultabb és talán csinosabb is. Egy E kupé presztízsértéke nem lehet kérdés. Lehet vele gyorsan menni, csak fölösleges, persze jó érzés tudni, hogy van 333 ló, ha kell.