A 2020-as években az egyik legjövedelmezőbb kategória az elektromos szabadidő-autó lehet, erre a vonatra pedig minél több gyártó szeretne időben jegyet váltani.
A kínai irányítás alá került Karma Automotive elkészült a frissített Reveróval, ez idő alatt pedig a Pininfarinával is dolgoztak, méghozzá egy kupén, valamint egy elég merész tanulmányautón.
Instant klasszikusként jelent meg a Fisker Karma 2012-ben, a finn hibrid gyártása aztán egy kaliforniai vállalathoz került, most Karma Reveroként készül, de frissítik a technikát és a külsőt is.
Henrik Fisker híres az Aston Martinról, a BMW Z8-ról, meg persze a Fisker Karmáról. De hallottál már a Latigóról? Tuti, hogy nem! És biztos, hogy nem láttad, ugyanis ez az egy példány létezik belőle
Újra emlegethetjük a Fisker nevet, bár nem a Karmával kapcsolatban, hanem egy egészen új cég, egy egészen új autójával, ami több mint 600 kilométeres hatótávot és ultragyors töltést kínál.
Úgy tűnik, Henrik Fisker nem bírja saját autómárka nélkül, miután eladta a Karma gyártását, azok új néven készülnek, ő pedig most új Fiskert ígér, már jövőre.
Egy ideig úgy tűnt, a Fisker Karma akár a csúcsra is törhet fantasztikus formatervű hibrid luxusszedánjával, de egyszer csak vége lett Henrik Fisker cégének. Most egy újabb viszi tovább, a Revero.