Kémfotókon apró részletek már nyilvánosságra kerültek, most viszont hivatalosan is bemutatták az Ypsilont, amely közel másfél évtized után a Lancia első új autója, nem meglepő módon elektromos hajtáslánccal.
Olyan ikonikus modellek formatervéből merít ihletet a Pu+Ra HPE, mint a Stratos, a Beta és a Flaminia, miközben azt is megpróbálja bemutatni, hogyan fognak kinézni a jövő Lanciái.
Mindig van valami olyan a Lego tarsolyában, amivel nem csak a kívülállókat, de a rajongókat is ledönti a lábáról. Ilyen a Porsche GT3 RS is, de van, akinek ez nem elég, és inkább mást épít belőle, valami még dögösebbet.
Egy olasz műhely meglátta a lehetőséget abban, hogy a Delta HF Integraléból is hasonló ikont alkosson, mint a Singer Porschék. Modernizált technika, klasszikus külső a recept.
Az olaszok évekkel ezelőtt már megpróbálták visszahozni az életbe a Lancia Stratost, ám a Ferrari keresztbe tett a terveknek. Most hirtelen jött a hír, kész az autó, Genfben mutatkozik be.
46 futamgyőzelem és 6 bajnoki cím egyhuzamban, azóta sem tudták utánozni. A Lancia Delta HF Integrale egyike azon kevés autónak, ami már életében legenda lehetett.
Átszámítva több mint 75 millió forintért kelt el a rally egyik legendás versenyautója, amelyet szintén egy legendás, négy vb címet is megszerző versenyző hajtott.