Valószínűleg sokak szeme előtt a Stratos dereng fel, amikor meglátják a Lancai új tanulmányautójának a vonalait. Főleg hátul, ahol a kör alakú lámpatestek tagadhatatlanul a „Stratosról érkeztek”. Elöl baromi futurisztikus az autó, a fények kialakítsa a márka jellegzetes hűtőrácsának újraértelmezése, ami a keréktárcsák borításán is visszaköszön.
Habár pontos adatokat nem közöltek a hajtásláncról, a Lancia több mint 700 km-es hatótávolságot ígér, valamivel több mint 10 perces teljes feltöltési időt, illetve 10 kWh-nál kisebb átlagfogyasztást 100 kilométeren. Ezeknek az értékeknek az eléréséhez fontos az autó áramvonalas kialakítása, az alacsony légellenállású digitális visszapillantók alkalmazása, valamint az aerodinamikus felnik, amelyeken kifejezetten ehhez a járműhöz tervezett Goodyear abroncsok feszülnek.
Persze a PU+RA még messze van a sorozatgyártástól, jól látszik ez a sci-fibe illő, újrahasznosított anyagokból építkező utasterén is, ám az már biztos, hogy 2024-ben érezik a villanyhajtású Ypsilon, amit 2028-ban az új Delta követ, onnantól pedig kizárólag villaanyautókat fog bemutatni a Lancia. Legalábbis papíron ez a terv.