Itt az új Lancia!

Hát tényleg él a márka! Bemutatták a Lancia új érájának első koncepcióautóját

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Olyan ikonikus modellek formatervéből merít ihletet a Pu+Ra HPE, mint a Stratos, a Beta és a Flaminia, miközben azt is megpróbálja bemutatni, hogyan fognak kinézni a jövő Lanciái.

Valószínűleg sokak szeme előtt a Stratos dereng fel, amikor meglátják a Lancai új tanulmányautójának a vonalait. Főleg hátul, ahol a kör alakú lámpatestek tagadhatatlanul a „Stratosról érkeztek”. Elöl baromi futurisztikus az autó, a fények kialakítsa a márka jellegzetes hűtőrácsának újraértelmezése, ami a keréktárcsák borításán is visszaköszön. Habár pontos adatokat nem közöltek a hajtásláncról, a Lancia több mint 700 km-es hatótávolságot ígér, valamivel több mint 10 perces teljes feltöltési időt, illetve 10 kWh-nál kisebb átlagfogyasztást 100 kilométeren. Ezeknek az értékeknek az eléréséhez fontos az autó áramvonalas kialakítása, az alacsony légellenállású digitális visszapillantók alkalmazása, valamint az aerodinamikus felnik, amelyeken kifejezetten ehhez a járműhöz tervezett Goodyear abroncsok feszülnek.
Hirdetés
Persze a PU+RA még messze van a sorozatgyártástól, jól látszik ez a sci-fibe illő, újrahasznosított anyagokból építkező utasterén is, ám az már biztos, hogy 2024-ben érezik a villanyhajtású Ypsilon, amit 2028-ban az új Delta követ, onnantól pedig kizárólag villaanyautókat fog bemutatni a Lancia. Legalábbis papíron ez a terv.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?