Az életciklusa közepéhez ért a Škoda Octavia, így a kombi és a szedán kivitel is frissül, a márka pedig még az autó leleplezése előtt megvillantotta az újdonságok skiccét.
A károsanyag-kibocsátási normák szorongatják az autógyártókat, akik így is próbálják fenntartani a modelleket, mint például az Octavia sportkivitelét, ami most plug-in hibridként folytatja.
Már hétéves példányok is akadnak a Skoda Octavia harmadik generációjából, ezek számos példánya már nem első tulajánál szolgál, így aztán fontos is beszélni arról, hogy milyen olaj kell alapmotorjukhoz.
Egy pillanatig sem volt kérdés, hogy az Octavia új generációjából is legyen RS sportváltozat, de lesz benne egy elég erős csavar, plug-in hibrid lesz a legerősebb változat.
Ha egyelőre csupán egyetlen motorral is, de megjelent a Skoda konfigurátorában az új Octavia kombija. A látványos autó gazdagon felszerelt, nem olcsó, de vaskos kedvezménnyel előrendelhető.
Rendszerint rá kell döbbennünk arra, hogy van néhány olyan autó, amik úgy szolgálnak 10-20 éveket, hogy észre sem vesszük őket, az Octavia tipikusan ilyen, ez a két példány pedig csak céges autó volt, nem is akárhol.
Soha nem állt ennyi hajtáslánc a sportos Octavia vevőinek rendelkezésére, mint most. A Skodánál igyekeznek minden igényt kielégíteni az RS modellel, amire jó esélyük van.