A Kia Optima november eleji leleplezése után a dél-koreai gyártó most további részleteket osztott meg a hajtásláncról és a vezetéstechnikai segédletekről.
Megy a régi 1,7-es dízel, helyére egy kisebb, de tisztább üzemű gázolajos érkezik, valamint jön egy 177 lóerős benzines is. Emellett pedig a külső is változik kicsit.
A Kia nagyon ügyesen ott szorongatja meg a konnektoros Priust, ahol az gyenge: csomagtér, terhelhetőség és vontatási képesség kapcsán. Az Optima SW a legpraktikusabb konnektoros hibridnek tűnik.
Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.
Az Optima hibridje Európába már csak konnektoros verziójával érkezik. Nem fogad szót, működése különös, de jó használni, hatékony, és szemtelenül kevés benzint kér.
Bővült a Kia Optima kínálata, rögtön három, pontosabban négy új verzió érkezett, és egyik lehengerlőbb a másiknál. Igazi utazóautó a kombi, de a hibriddel is nagyot guríthatnak.