Ismét egy villanyhajtású modell lett az Év Autója. Most megnéztük mi is közelebbről a Renault Scenic E-Tech több változatát, ami a francia márka sokadik elsőségét hozta a rangos megmérettetésen.
Az elektromos autók iránti lassuló kereslet nem teszi lehetővé a dugattyús motorokat kivezetését a Renault szerint, ez a fajta óvatosság akár még az előnyükre is válhat.
Nem lehet mindig újat, vagy újszerű használtat venni még a haszonjárművek piacán sem, éppen ezért most egy 2021-ben gyártott Renault Traficot próbáltunk, ami annak ellenére is korrekt állapotban maradt, hogy valóban túl van már jónéhány munkanapon.
A 2017-ben bemutatott koncepcióautót idén tavasszal hivatalosan is leleplezik szériaérett változatban, amely méretét nézve a Captur és az Austral közé érkezik. Mutatjuk az első fotókat az újdonságról!
Egy 2004-es Renault értéke manapság messze jár a 40 millió forintos ártól, ám ez a Clio vélhetően ennyiért fog elkelni, és nem azért mert csak 28 ezer kilométert futott.
2024 februárjában, a Genfi Autószalonon rántja le a leplet a Renault a megfizethető kategóriába szánt 5-ös modellről, viszont már most közzétettek néhány fotót ízelítő gyanánt.
Belsős információk szerint egy kicsi, megfizethető villanyautón dolgozik a Renault, amely a hírek szerint 10 millió forintnál is olcsóbb lehet, és már 2026-ban piacra kerülhet.