0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Rommá tört egy Audi R8 a tesztvezetésen

A próbakör végén repült szántóföldre az Audi R8

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A vásárlás előtti próbakör utolsó két kilométerén dobta el a szupersportkocsit a túlzottan lelkes sofőr. Senki sem sérült meg, a kár viszont több tízezer euró.

Egy 44 éves férfi úgy döntött, vesz egy 450 lóerős Audi R8-at. A vásárlás előtt még kíváncsi volt az autó menetdinamikai tulajdonságaira, ezért próbakörre vitte, ahol...

Egy 44 éves férfi úgy döntött, vesz egy 450 lóerős Audi R8-at. A vásárlás előtt még kíváncsi volt az autó menetdinamikai tulajdonságaira, ezért próbakörre vitte, ahol...

...két kilométerre a kereskedéstől egy balra ívelő kanyarba feltehetően túlzott tempóval érkezett és az út jobb oldalán lévő szántóföldön landolt

...két kilométerre a kereskedéstől egy balra ívelő kanyarba feltehetően túlzott tempóval érkezett és az út jobb oldalán lévő szántóföldön landolt

A balesetben szerencsére nem sérült meg sem a vezető, sem pedig a kísérőként jelen lévő autókereskedő. Az anyagi kár több tízezer euró. Az Audi vezetője ellen a rendőrség eljárást indított

A balesetben szerencsére nem sérült meg sem a vezető, sem pedig a kísérőként jelen lévő autókereskedő. Az anyagi kár több tízezer euró. Az Audi vezetője ellen a rendőrség eljárást indított

Ez is érdekes lehet:
 

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (32 db)

Macan írta: 2015 február 09., hétfő 17:14:08
Egükem írta: 3 éve

Lényeg, hogy senki sem sérült.



A fémet majd újra hasznosítják.


A hozzászólók lényegében az autó "tudásáról" írtak de a "kiváló" magyar utakról ?? Az elmúlt napokban feltett Lambó videóiról is a sebességet "méltatták" azt hogy a hepehupás út dobta meg ..felemelte és madárnak vélte... E esetben is az út de a "profi" sofőr is közbejátszott..na meg a kereskedő aki megengedte hogy így száguldozzanak /a még ki sem fizetett autóval/ , veszélyeztetve mások életét is !!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2015 február 06., péntek 10:55:28
kaktuszbónusz írta: 3 éve

Soha sem értettem, hogy miért törnek össze ilyen sok középmotoros sportautót a szerencsések, de most megvilágosodtam :)

Akkor tehát az a baj, hogy túl jól meg van építve az autó, tökéletes a súlyelosztás, és nem lehet érezni ha határon autózol, egyszer csak elszállsz...Biztosan rá lehet érezni ezekre is, de valószínű nagy rutin kell hozzá. Vesz a fene ezek után Lambót :)


Előzmények megtekintése

Bizony, nem véletlenül fogy inkább a 911es :).

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 2015 február 06., péntek 10:31:24
zold írta: 3 éve

Nem érted. Itt arról van szó, hogy ad-e jelet hogy el fog szállni. Az R8 középmotoros 4WD-sként nem jelzi előre hogy a határon vagy. Egy elsőkerekes autó elkezdi tolni az orrát. Egy 320dnél pedig kitör a fara. Akkor is ha ugyanaz a határ, ezek már előtte abnormálsian viselkednek, és ezért jelzik, hogy korrigálj.



A legtöbb cikben szereplőhöz hasonló macskajancsi tesztelő azért megy teszteli, hogy ökörködjönj egyet a kocsival. Egy 3errel ezt nem is nehéz mert az (jó esetben) erős és nincs súly hátul, könnyen elveszti a tapasdást a hátsó kerék, de mivel csak a fara tör ki, könnyű is megfogni, mert a kocsi súlypontja később törne ki mint a fara.



Az Audinál nem tör ki a fara, ha elveszti a tapadást akkor már mind a négy kerék, és nem elég a gázelvétel, sőt gyakran ott már semmi sem segít...




Előzmények megtekintése

Soha sem értettem, hogy miért törnek össze ilyen sok középmotoros sportautót a szerencsések, de most megvilágosodtam :)
Akkor tehát az a baj, hogy túl jól meg van építve az autó, tökéletes a súlyelosztás, és nem lehet érezni ha határon autózol, egyszer csak elszállsz...Biztosan rá lehet érezni ezekre is, de valószínű nagy rutin kell hozzá. Vesz a fene ezek után Lambót :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
robessz írta: 2015 február 06., péntek 05:34:41

Nos ezért nem szabadna "közúti" forgalomba engedélyezni a X*200 Lóerős gépeket, mert ezek nem a "magyar" utakra lettek tervezve, másrészt aki ezt megveszi annak nemcsak kenyérre jut, tehát ő megtehetné, hogy nem lábon viszi el a járgányt a versenypályára, hogy a hasonló (pénz nem számít) haverral összemérje a tudását. Persze lehet ezzel is 50-el és 80-al menni, csakhát akkor meg minek vettem meg, nemigaz? Vagy csapassunk, mint a Lambo az M7-esen 330-al, aztán majd csak átdob a jó magyar úttest a "palánk" akarom mondani az árok fölött.
Egy jelenleg forgalomban lévő Kis Polski és egy ilyen R8 műszakilag nem ugyanaz a kaliber, mégis mindegyik közlekedik, vagy így vagy úgy. Igaz az R8 gyorsabban, dinamikusabban megy, de hamarabb meg is áll 80-ál, míg a Kis Polski még gurul vagy 15 métert. dehát az akkori kor műszaki technika vívmánya mind a kettő. Egy a lényeg akinek R8 és hasonló bajtársa van menjen versenypályára aztán ott játsszon a kocsijával :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 05., csütörtök 22:45:10
zold írta: 3 éve

Más autókat bármikor meg tudod riszáltatni (ehhez semmi sebesség nem kell), de szerintem ennél nem annyira egyszerű, konstrukciójnál fogva.


Előzmények megtekintése

Hát nem tudom.
Nyilván az ember magából indul ki, de eszembe nem jutna egy próbaúton direkt vagánykodni egy ismeretlen autóval. Reálisabbnak éreznék egy egyszerű vezetéstechnikai hibát.
Pl. nagynak érzi a sebességét és a kanyar közepén és ráfékez, holott ha ismerte volna az autót, akkor simán elment volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2015 február 05., csütörtök 21:34:39
zold írta: 3 éve

Én továbbra is arra tudok gonoloni hogy a végén még akart riszálni egy jót, csak elfelejtette hogy nem egy 911esben vagy Bimmerben ül...


Előzmények megtekintése

Más autókat bármikor meg tudod riszáltatni (ehhez semmi sebesség nem kell), de szerintem ennél nem annyira egyszerű, konstrukciójnál fogva.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2015 február 05., csütörtök 21:33:30
menőmanó írta: 3 éve

Te nem érted, amit leírtam.

Ahhoz, hogy ez megtörténjen nagyon nagy sebesség kell, amit valószínűleg nem engedett volna a mellette ülő alkalmazott. Tehát a kicsúszás nagy valószínűséggel más vezetési hiba miatt történt, nem azért mert a kocsi középmotoros.

Gondolom nem kell ecsetelnem egy hozzád hasonló szakértőnek, hogy milyen problémák vezethetnek egy hasonló balesethez. :)


Előzmények megtekintése

Én továbbra is arra tudok gonoloni hogy a végén még akart riszálni egy jót, csak elfelejtette hogy nem egy 911esben vagy Bimmerben ül...

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 05., csütörtök 17:09:31
zold írta: 3 éve

Nem érted. Itt arról van szó, hogy ad-e jelet hogy el fog szállni. Az R8 középmotoros 4WD-sként nem jelzi előre hogy a határon vagy. Egy elsőkerekes autó elkezdi tolni az orrát. Egy 320dnél pedig kitör a fara. Akkor is ha ugyanaz a határ, ezek már előtte abnormálsian viselkednek, és ezért jelzik, hogy korrigálj.



A legtöbb cikben szereplőhöz hasonló macskajancsi tesztelő azért megy teszteli, hogy ökörködjönj egyet a kocsival. Egy 3errel ezt nem is nehéz mert az (jó esetben) erős és nincs súly hátul, könnyen elveszti a tapasdást a hátsó kerék, de mivel csak a fara tör ki, könnyű is megfogni, mert a kocsi súlypontja később törne ki mint a fara.



Az Audinál nem tör ki a fara, ha elveszti a tapadást akkor már mind a négy kerék, és nem elég a gázelvétel, sőt gyakran ott már semmi sem segít...




Előzmények megtekintése

Te nem érted, amit leírtam.
Ahhoz, hogy ez megtörténjen nagyon nagy sebesség kell, amit valószínűleg nem engedett volna a mellette ülő alkalmazott. Tehát a kicsúszás nagy valószínűséggel más vezetési hiba miatt történt, nem azért mert a kocsi középmotoros.
Gondolom nem kell ecsetelnem egy hozzád hasonló szakértőnek, hogy milyen problémák vezethetnek egy hasonló balesethez. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2015 február 05., csütörtök 16:55:21
menőmanó írta: 3 éve

Persze lehet úgy is felfogni, hogy minél biztonságosabb egy autó kanyartulajdonsága, annál veszélyesebb hiszen nagyobb sebességgel lehet vele elszállni, de ez vicces és szakmaiatlan hozzáállás.

Abnormális sebességgel semmi nem tartható az úton. Így ez nem érv.

Az viszont igen, hogy aki nem vezetett még ilyen autót, nem ismeri, az ne akarjon határon autózni. Ehhez nagy tapasztalat és érzék kell.

Szóval a végkövetkeztetés az, hogy egy ilyen autóval még az úton vagy amikor a többivel már elszálltál volna és az nem az autó hibája, ha átléped ezt a határt.


Előzmények megtekintése

Nem érted. Itt arról van szó, hogy ad-e jelet hogy el fog szállni. Az R8 középmotoros 4WD-sként nem jelzi előre hogy a határon vagy. Egy elsőkerekes autó elkezdi tolni az orrát. Egy 320dnél pedig kitör a fara. Akkor is ha ugyanaz a határ, ezek már előtte abnormálsian viselkednek, és ezért jelzik, hogy korrigálj.

A legtöbb cikben szereplőhöz hasonló macskajancsi tesztelő azért megy teszteli, hogy ökörködjönj egyet a kocsival. Egy 3errel ezt nem is nehéz mert az (jó esetben) erős és nincs súly hátul, könnyen elveszti a tapasdást a hátsó kerék, de mivel csak a fara tör ki, könnyű is megfogni, mert a kocsi súlypontja később törne ki mint a fara.

Az Audinál nem tör ki a fara, ha elveszti a tapadást akkor már mind a négy kerék, és nem elég a gázelvétel, sőt gyakran ott már semmi sem segít...

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2015 február 05., csütörtök 16:41:17
Kempelen írta: 3 éve

Nem.

Amit nekem válaszoltál, abban semmit nem ismertél el. Kötekedtél kázsé.

Ostoba furkó voltál. Szokás szerint. Ismét olyanban nyilatkoztál meg, amiről halvány lila f....d sincs.

Jobban tennéd máskor, ha inkább kérdeznél.


Előzmények megtekintése

Valóban kötekedtem, ahogy szoktuk egymással. Te is sokszor belém kötsz.
Mi ebben a meglepő? :)
Te viszont olyan megjegyzést tettél a mi elég kétértelmű, hiszen teljesen egyértelmű, hogy a középmotoros építés, főleg a mai világban és a mai technikával az egyik legjobb megoldás a maximális kanyarsebesség elérésére.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI R8 Spyder 5.2 V10 Quattro Fiatal Német Autók

AUDI R8 Spyder 5.2 V10...

Ár: 25.790.000 Ft

Évjárat: 2011 / 5

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

AUDI R8 Spyder 5.2 V10 Quattro R-tronic Azonnal Vihető!!

AUDI R8 Spyder 5.2 V10...

Ár: 26.999.000 Ft

Évjárat: 2012 / 3

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

AUDI R8 5.2 V10 Quattro R-tronic Fiatal Német Autók

AUDI R8 5.2 V10 Quattr...

Ár: 25.890.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!