0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Vágtában teszteltük a legizmosabb Mustangot 

Ford Mustang Boss 302 villámteszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csütörtök reggel furcsa jelenségre, Újpesten cikázó Mustangra figyelhettek fel az arra közlekedők, a kiváltságosabb újságírók ugyanis fél-fél órás gyorskörre vihették el a Ford Mustang legínyencebb szériáját.

Teszt
Műszaki adatok

Nem csak gyerekek hozhatók önkívületi állapotba a Mustang által, főként a pörgős, gyönyörű orgánumú Boss 302 tud örömöt csalni bárki arcára

Nem csak gyerekek hozhatók önkívületi állapotba a Mustang által, főként a pörgős, gyönyörű orgánumú Boss 302 tud örömöt csalni bárki arcára

Innen lejtős hátúnak tűnik, pedig valójában lépcsős farú a Mustang

Innen lejtős hátúnak tűnik, pedig valójában lépcsős farú a Mustang

E heti hír, hogy az angol Bluebeards Revenge által végzett felmérés szerint a Ford Mustang nyerte el a „Minden idők legférfiasabb autója” címet. A legendás modell azonban most nem ezért kerül terítékre, a Ford Magyarország első ízben szervezett rá tesztvezetést, ugyanis fél napot itthon tartózkodott egy ráadásul igen különleges példány. A gyári Mustangok legizgalmasabbjának számító, mindössze 4000 példányban készülő Boss 302. Igen a Mustangok közül a legizgalmasabb, és egyben a legizmosabb is, a Shelby ugyanis már külön kaszt, külön műhelyben készül − nem hiába kerül a Boss 302-nél is 25 százalékkal többe.

Még több videóért iratkozz fel a YouTube csatornánkra itt!

Nem olcsó, de könnyen égethető az abroncs

Nem olcsó, de könnyen égethető az abroncs

Persze már a Boss sem olcsó, közel duplájába kerül a legolcsóbb Mustangnak. Kultikus darab, első kiadását 1969-ben gördítette ki a Ford, s a mai napig az egyik legáhítottabb veteránautónak számít. Sokáig nem is kívánta a Ford ismét elővenni a nevet, a gyáriak is érezhették, hogy az újabb Mustang nemzedékek nem lettek volna méltók a névre. Egészen tavalyig, ugyanis a 2005-ben megjelent ötödik generáció 2009-ben érkezett frissítésével még egy kicsit közelebb került az eredeti vonalaihoz és rangjához is. Tavaly úgy döntött a Ford vezetése, hogy ismételten jöhet a Boss 302, mely nem egy rendelhető extracsomagot, hanem tetőtől talpig áttervezett modellt és limitált példányszámot jelent. Az elsősorban az USA számára gyártott sorozatból mindössze egy példányt hajóztattak át az öreg kontinensre, hogy a Ford Europe flottájában is legyen egy, mely által az itteni újságírók és újságolvasók is megízlelhetik, milyen is a legenda legeredetibb képviselője.

Remek fogású és szép is az alcantarába varrt háromküllős kormánykerék, de a Mustangot azért nem a belseje fogja eladni

Remek fogású és szép is az alcantarába varrt háromküllős kormánykerék, de a Mustangot azért nem a belseje fogja eladni

Az ajtókárpitokra már nem sok fantázia jutott, az anyaghasználat pedig európai szemmel nem kellően minőségi

Az ajtókárpitokra már nem sok fantázia jutott, az anyaghasználat pedig európai szemmel nem kellően minőségi

Az Észak-Amerikából érkezett, s a pihenőidejét a Ford németországi központjában töltő tesztautó érdekes módon angol rendszámot visel. Érdekes összeállítás, ráadásul természetesen balkormányos autóról van szó. Elsőre kicsit érthetetlennek tűnik a helyzet, aztán hamar beugrik a megfejtés: a britek közlekedési szabályzása van annyira rugalmas, hogy nem akadnak ki az E-betű nélküli fényszórókon, világítótesteken. A legtöbb szemlélődő persze nem jut el a rendszám elemzéséig, és ennek két oka is van. Egyrészt az eredeti Mustangot modern, retrós előadásban hűen visszaadó forma kellően köti meg a tekintetet, másrészt a Boss 302 nagyon gyors, ha tapossák neki, álló helyzetből 4 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órás tempót, amit felénk 96 km/óraként ismerhetünk. A számunkra meghatározó 0-100 km/órás értéket 4,3 másodpercesnek mondják, bár lehet, hogy fals adat, 4 km/órás sebességkülönbséghez 0,3 másodperc túl nagy eltérésnek tűnik.

Meglepő, de még a feláras Recaro versenyülések mögött is egészen jól el lehet férni. A hátrajutást azonban alig segítik az első ülések Meglepő, de még a feláras Recaro versenyülések mögött is egészen jól el lehet férni. A hátrajutást azonban alig segítik az első ülések

Meglepő, de még a feláras Recaro versenyülések mögött is egészen jól el lehet férni. A hátrajutást azonban alig segítik az első ülések

Az előbbi gyorsulási értékek eléréshez 5,0 literes, hengerenkénti négyszelepes, és a tengerentúlon még messze nem annyira megszokott változó szelepvezérlésű, 444 lóerős, 515 Newtonméter nyomatékú V8-as segíti a Bosst, melynek végsebessége elektromos korlátozással 250 km/óra lehet – azaz e verzió méltó ellenfele az európai szupersportkocsiknak is. A lényeg itt azonban mégis inkább a megjelenésen és az előadáson van.

Kívülről a hatalmas emblémával nem, csak a kulcsról nyitható a 380 literes tér, kötelező amerikai felszerelésként belülről vésznyitóval is oldható fedele Kívülről a hatalmas emblémával nem, csak a kulcsról nyitható a 380 literes tér, kötelező amerikai felszerelésként belülről vésznyitóval is oldható fedele Kívülről a hatalmas emblémával nem, csak a kulcsról nyitható a 380 literes tér, kötelező amerikai felszerelésként belülről vésznyitóval is oldható fedele

Kívülről a hatalmas emblémával nem, csak a kulcsról nyitható a 380 literes tér, kötelező amerikai felszerelésként belülről vésznyitóval is oldható fedele

Nincs túlbonyolítva a műszerblokk, ám a tempó nehezen értelmezhető, a nagy számok a mérföld/órát, a nagyon aprók a kilométer/órát jelölik

Nincs túlbonyolítva a műszerblokk, ám a tempó nehezen értelmezhető, a nagy számok a mérföld/órát, a nagyon aprók a kilométer/órát jelölik

A 4,78 méter hosszú, 1,88 széles és 1,4 magas kupé valódi négyüléses, és amíg be nem ülünk, nem is hinnénk, hogy átlagos magassággal hátul is el lehet férni. Hátra jutni mondjuk nem egyszerű, de már az is jó pont, hogy valóban el lehet vinni egy-két felnőttet hátul is. Ülni persze elöl jobb, főként az önzáró Torsen-diffivel csomagban adott Recaro versenyülésekben és főként a bal egyben, ahol Alcantara kárpitba varrt, menüből programozható rásegítésű, közvetlen, 2,5 fordulatos kormányt markolhat a sofőr. A gyújtáskulcs elfordítására gyönyörű orgánummal indul a motor, ami alapjáraton higgadtan jár, s ha szolidan autózunk, még kipufogójával is halk. Ha viszont nagy gázfröccsöket is adunk, a négy kipufogóvégből a két, kívülről nem látható, padlólemez alatti csőnél az oda telepített tárcsákban is körbejár a motorból kifújt levegő, s gyönyörű szólamokat ad.

Nem európaiak a fényszórók, fehér pereműek a fekete, 19 colos felnik, a négy kipufogóvégből csak kettő látható, a hangért azonban mind felelnek Nem európaiak a fényszórók, fehér pereműek a fekete, 19 colos felnik, a négy kipufogóvégből csak kettő látható, a hangért azonban mind felelnek Nem európaiak a fényszórók, fehér pereműek a fekete, 19 colos felnik, a négy kipufogóvégből csak kettő látható, a hangért azonban mind felelnek

Nem európaiak a fényszórók, fehér pereműek a fekete, 19 colos felnik, a négy kipufogóvégből csak kettő látható, a hangért azonban mind felelnek

Komoly toronymerevítő fokozza a karosszéria masszívságát, a hosszában beépített V8-as kifejezetten élénk

Komoly toronymerevítő fokozza a karosszéria masszívságát, a hosszában beépített V8-as kifejezetten élénk

Lehet játszani lámpánál, parkolóban, s gyorsulni óriásikat is. Lehet gumit füstölni is, bár azért az elgondolkodtató, hogy van-e értelme a hajtott hátsó kerekeknél 285/35 ZR19, elöl amúgy „csupán” 235/40 ZR 19-es abroncsokat ilyen öncélúan amortizálni. Konkurens lapok szerkesztői szerint van, így aztán amikor így tettek, mi is nyomtuk az exponálógombot, hadd lássák olvasóink, lehet így is. Azonban lehet higgadtan autózni is, bár a higgadtság itt talán a közlekedési szabályok – többé kevésbé – betartására szorítkozik. Ki ne próbálná ki legalább 50 km/óráig, hogy miként gyorsul a legizmosabb gyári Mustang? Cefetül, ahogyan veszettül jól lassul is az elöl 355, hátul 300 mm átmérőjű Brembo féktárcsákkal. Szokatlan a váltó, ami a Boss 302 esetében csakis kézi lehet, ugyanis elképesztően rövid úton, elképesztően precízen mozog, a nagyra hízott golflabdányi gömböt így élmény tologatni, de azt is élmény kipróbálni, hogy a V8-as az amerikai blokkokra egyáltalán nem jellemző módon könnyedén pörög akár 7500 1/perces leszabályozásáig, városban azonban ezt ízlelve már egyesben is megvan a gyorshajtás.

Nem csak kivitelükkel térnek el, a jobbra látható fehér-piros színezésével az 1969-es Nascar safety cart mintázó Mustang egyel korábbi generáció, mint a legfrissebb Boss 302-es

Nem csak kivitelükkel térnek el, a jobbra látható fehér-piros színezésével az 1969-es Nascar safety cart mintázó Mustang egyel korábbi generáció, mint a legfrissebb Boss 302-es

Vélhetően ez is gyűjtői darab lesz, de 50 év múlva lehet, hogy már csak szoborként fog létezni, s V8-asát nem lesz mivel itatni

Vélhetően ez is gyűjtői darab lesz, de 50 év múlva lehet, hogy már csak szoborként fog létezni, s V8-asát nem lesz mivel itatni

A gyors menet után az amúgy elöl 11, hátul 1 milliméterrel ültetett 5 fokozatban, csavarhúzóval állítható keménységű lengéscsillapítókkal szerelt futóműről nagyjából annyit tudunk elmondani, hogy a merev hátsó bizony keresztirányú úthibán odébb tud pattogni, amúgy a csillapítás egészen jó, kanyarban pedig nagyjából fogalmunk sincs, milyen, városi forgalomban amúgy kellemes. A tesztkör végeztével természetesen nehéz megválni a kocsitól, a fedélzeti számítógép szerinti, 20 litert közelítő fogyasztási érték persze segít, ám szívfájdító végül a vételárra nézni. A Mustang Boss 302 alapverziója 42 995 amerikai dollár, amit fölösleges forintosítani, itthon a Boss sosem lesz kapható, a 2014-ben, a Mustang 50 éves évfordulóján bemutatkozó új nemzedék talán, ám a teljesítményéhez mérten olcsó kultuszautó ára akkor is biztosan 7 számjegyű, azaz vélhetően nem is szerény mértékben 10 millió forint fölötti lesz. Addig marad az álmodozás és a szürkeimport, a tesztgép fotózásakor össze is futottunk egy hagyományos GT-t hajtó honfitársunkkal, aki „hagyományos”, tehát 412 lóerős, 5,0 literes, kevésbé pörgős V8-assal szerelt Mustangját Amerikában mintegy 30 ezer dollárért, egy fapados, alapmotoros, középkategóriás tucatautó itthoni áráért vette, most pedig az itthoni üzemanyagárakkal is vállalja a higgadt, elővárosi forgalomban is 17 l/100 km körüli átlagfogyasztást. Akárhogy is nézzük, a Mustang nem a mi autónk, ám egy érdekes legenda, egy jó kaland.

Értékelés

Pozitív
Egyedi, legendás forma, teljesítmény, menetdinamika, váltó, motorhang, helykínálat
Negatív
Anyagválasztás, fogyasztás, itthon nem kapható

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4778 mm
Szélesség: 1877 mm
Magasság: 1400 mm
Saját tömeg: 1647 kg
Tengelytáv: 2720 mm
Karosszéria-kivitel: limuzin
Csomagtér: 380 liter

Motor és váltó

Motor: Otto motor
Hengerűrtartalom: 4951 cm³
Hengerek/szelepek száma: 8/32
Sebességváltó: manuális - 6 fokozatú
Nyomaték: 515 Nm 4500 1/min-nél
Teljesítmény: 327 kW (445 LE) 7400 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 4,3 s
Gyári vegyes fogyasztás: 11,7 l/100km
Fogyasztás a használónál: 18 l/100km

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Minden, amit a fékekről, fékrendszerekről tudni érdemes

A biztonságos közlekedés alapvető eleme a fékrendszer, a legtöbb esetben mégsem kap kellő figyelmet...

Megjelent az új Swift Sport, 1 tonna alatti önsúllyal és 140 lóval hergel

Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Toyota Proace Verso 2.0 D-4D 150 Active Visible teszt

Nemrég teszteltük a Peugeot Travellert, majd utána azonos hajtáslánccal hoztuk el testvérét...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (10 db)

tomas írta: 2012 május 29., kedd 21:18:49

Másfél évtizede tűnődöm és valóban kíváncsi lennék, hogy mi az oka, hogy egy ilyen valós imázzsal lévő autót mint a Musztáng nem hozzák Európába. Ha szürke importban, csak Magyarországon ezer db felett értékesítenek egy szériát, miért nem éri meg! Helyette hihetetlen pénz pocsékolt el a Ford a „Probe” és társai fejlesztésére marketingjére és bukására!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2012 április 17., kedd 21:33:59

Tisztelt Horatius!
Ha egy ilyen autó, illetve egy ilyen autoval közlekedő személy megzavarja az Ön nyugalmát, illetve lelki békéjét akkor szerintem Önt be kéne zárni egy akváriumba. Szerintem mindenki maga dönti el hogy mivel jár. Ha tehetném én is vennék egy ilyet csak ugy szorakozásból. De persze vannak olyanok akiket "zavar" egy ilyen kategóriájú, na én az ilyeneket hívom IRIGYnek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 2012 április 14., szombat 06:48:22
Vitya90 írta: 5 éve

A tényeket akkor sem cáfolhatod meg, amik messze nem arra utalnak, hogy nem lesz üzemanyag.



http://www.energiacentrum.com/news/az_egyesult_allamok_illetve_eszak_amerika_lesz_az_olajtermeles_motorja.html


Előzmények megtekintése

Erről az előrejelzésről kb. 2 hete egy sokkal részletesebb, elemző cikket linkeltem be egy másik topikban itt az autonavigátoron.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Horatius írta: 2012 április 14., szombat 01:29:15
Vitya90 írta: 5 éve

A tényeket akkor sem cáfolhatod meg, amik messze nem arra utalnak, hogy nem lesz üzemanyag.



http://www.energiacentrum.com/news/az_egyesult_allamok_illetve_eszak_amerika_lesz_az_olajtermeles_motorja.html


Előzmények megtekintése

Termelhetik az olajat, de már nem fog kelleni senkinek. Nagy pofára esés lesz, ha ebbe belekezdenek. Árral szemben úszni nem célszerű. 10-15 év múlva közlekedésre már egyáltalán nem fogunk olajat használni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vitya90 írta: 2012 április 12., csütörtök 21:13:08
Horatius írta: 5 éve

Szólott a normális ember, akinek nem kívánatos a zajszennyezés az élőhelyén ezen a Földön.

A 80-as években 9 forint volt a gázolaj.


Előzmények megtekintése

A tényeket akkor sem cáfolhatod meg, amik messze nem arra utalnak, hogy nem lesz üzemanyag.

http://www.energiacentrum.com/news/az_egyesult_allamok_illetve_eszak_amerika_lesz_az_olajtermeles_motorja.html

A válaszoláshoz belépés szükséges
Horatius írta: 2012 április 12., csütörtök 20:45:51

Szólott a normális ember, akinek nem kívánatos a zajszennyezés az élőhelyén ezen a Földön.
A 80-as években 9 forint volt a gázolaj.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vitya90 írta: 2012 április 11., szerda 19:25:38
Horatius írta: 5 éve

Az autó itt kezdődik: http://www.origo.hu/auto/20120409-nyaron-jon-tesla-model-s.html

Az élmény is. Mindenben odaveri ezt a Ford Mustangot.



A Fordot nem 50 év múlva, hanem már most sincs miből megtankolni. Aki ilyet használ pazarló életmódot folytat, ami a jelenlegi társadalmi-gazdasági körülmények között közfelháborodást kelt.

Ennyi üzemanyagot elfüstölni emberiség ellenes bűntettnek számít.

Zajongani és ezzel mások nyugalmát, lelki békéjét megzavarni szintén az.



A közlekedési múzeumba való ez a Ford Mustang, de az útra nem. (Tábla: ilyet használtak az ősemberek, amikor még fillérekbe került a benzin. Egyes egyedek örültek a fülsiketítő hangjának is, mert még ennyire primitív szellemi fejlettséget értek csak el.)


Szólott egy nyugdíjas, kinek füle már érzékeny és bottal kergeti a mustangos, vagy motoros huligánokat! :DD hehehehe Egyébként viccet félretéve; a hetvenes években is ez volt a téma mindig, hogy na majd most elfogy az összes üzemanyag. Ma sem szól másról. Teljesen manuálisan irányítják az árakat felfelé úgy, hogy a kitermelés hiánya, illetve a "ma" meglévő mennyiség erre, ilyen mértékben okot messze nem adhatna. Béke Veled is kedves autós társam! U.i: én is támogatom az alternatív/megújuló energia forrásokat. De van egy élmény amit csak a benzin tud megadni! ;)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Horatius írta: 2012 április 11., szerda 13:46:15

Az autó itt kezdődik: http://www.origo.hu/auto/20120409-nyaron-jon-tesla-model-s.html
Az élmény is. Mindenben odaveri ezt a Ford Mustangot.

A Fordot nem 50 év múlva, hanem már most sincs miből megtankolni. Aki ilyet használ pazarló életmódot folytat, ami a jelenlegi társadalmi-gazdasági körülmények között közfelháborodást kelt.
Ennyi üzemanyagot elfüstölni emberiség ellenes bűntettnek számít.
Zajongani és ezzel mások nyugalmát, lelki békéjét megzavarni szintén az.

A közlekedési múzeumba való ez a Ford Mustang, de az útra nem. (Tábla: ilyet használtak az ősemberek, amikor még fillérekbe került a benzin. Egyes egyedek örültek a fülsiketítő hangjának is, mert még ennyire primitív szellemi fejlettséget értek csak el.)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vitya90 írta: 2012 április 08., vasárnap 10:30:59

Hülyeségnek tartom, hogy 50év múlva nem lesz mivel itatni, mivel folyton lehet kapni híreket az olajról; "Amerika lehet az új Arábia, az új kitermelés technológiának köszönhetően több olaja lesz, mint az arab államoknak együttvéve." Vagy szinte fél évente lehet hallani újabb és újabb felfedezett helyekről, ahonnan jön az anyag! Nem kell itt félni, csak a vad kapitalista-globalista, világuralmi kampósok egyre telhetetlenebbek és mindig többet akarnak. Csak kell egy jó kifogás, hogy miért annyi az annyi.

A válaszoláshoz belépés szükséges
tibyke írta: 2012 április 07., szombat 10:26:11

lattam oket reggel 8:30 korul: legalabb 5 jott velem szemben, amikor epp a szentmihalyi uton haladtam.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost A6 teszt

Olcsón is lehetsz menő! Ford Mustang teszt Videó

Stílusához, erejéhez és menetképességeihez mérten a Ford Mustang egy olcsó autó. És bizony nem kicsit menő. De vajon elég bele a 2.3-as motor?


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

6 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Fiatal vezetőknek kínál vezetéstechnikai programot a Ford

Ingyenes vezetéstechnikai tréninget tart a Ford a fiataloknak Videó

14 órája – Sztori

Hazánkban idén indult a Ford Driving Skills For Life programja. A szeptember 17-18-án megtartott rendezvényen mi is próbára tettük magunkat.


Moszkvában nyitotta legkomolyabb európai szalonját a Lexus

Fotókon Oroszország legújabb, legkülönlegesebb autószalonja

Tegnap – Sztori

Tokió és Dubaj után Moszkvában is ügyfél-élményközpontot nyitott a Lexus; a Lexus Dome különleges szolgáltatásokkal várja a látogatókat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD MUSTANG Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT (Automata) PREMIUM ANDROID EU NAVI 2017

FORD MUSTANG Fastback...

Ár: 1.281.390 Ft

Évjárat: 2016 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT White Platinum HOVÁNY Editon

FORD MUSTANG Fastback...

Ár: 14.999.999 Ft

Évjárat: 2017 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD MUSTANG Fastback 5.0 Ti-VCT V8 GT (Automata) PREMIUM ANDROID EU NAVI 2017

FORD MUSTANG Fastback...

Ár: 1.281.390 Ft

Évjárat: 2016 / 5

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!