0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lebukott a hetes Golf - de nem egészben

300 lóerővel jöhet az új Volkswagen Golf R változata

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyformának tűnnek a lefényképezett Golf tesztautók, egy fontos különbség azonban van köztük: a kipufogók száma.

Különleges Volkswagen Golf VI GTI, amely már a VII-es bizonyos elemeit rejti

Különleges Volkswagen Golf VI GTI, amely már a VII-es bizonyos elemeit rejti

Ez év végén, vagy 2012 elején várható a Volkswagen Golf VII megjelenése, de ez csak nekünk, külső szemlélőknek tűnik hosszú időnek. A gyárban ilyenkor gőzerővel zajlanak a fejlesztési munkálatok, többféle területen végeznek különféle teszteket, olykor trükkökhöz folyamodva. Erre láthatunk példát eme fényképeken, ugyanis a VII-es részegységeit a mostani VI-osban vizsgálják. Az egyformának tűnő kocsik között lényeges különbség is akad, az egyiknek ugyanis oldalanként egy-egy, a másiknak két-két kipufogója van − utóbbi az izompacsirta R változat mutánsa, amely a pletykák szerint nem kevesebb, mint 300 lóerő körüli teljesítménnyel lesz várható.

Stimmel a fehér szín, a vonóhorog és a három ajtós karosszéria is, de a kipufogók egyértelműen árulkodnak, hogy két különböző autóról van szó Stimmel a fehér szín, a vonóhorog és a három ajtós karosszéria is, de a kipufogók egyértelműen árulkodnak, hogy két különböző autóról van szó

Stimmel a fehér szín, a vonóhorog és a három ajtós karosszéria is, de a kipufogók egyértelműen árulkodnak, hogy két különböző autóról van szó

Ez is érdekes lehet:
 

Összeszedtük, miket érdemes észben tartani, ha autót kell kölcsönözzünk

Sokféle helyzet adódhat, amiért autót kell bérelnünk, nyaraláson kívül akár szükségből is, ha...

Egy kis háttér videó a több darabból összerakott 7-es BMW-ről

Minden használtautó-vásárló rémálmát mutatja meg részletesen egy orosz szerelő, vagy inkább mondhatnánk...

Minden önvezető autó púpot kap?

Érdekes Panamerát kaptak lencsevégre a közelmúltban az egyik német autópályán. Vajon miért púpos...

30 éves a Renault 21

Újabb szülinaposunk nem egyszerű lélek, egy igazi bűvész. Azt hinnéd, ismered, de sosem tudhatod...

Megmutatták végre a Maybach hatméteres óriás kupéját

Ilyen csodákra is el lehetne költeni egy rakás pénzt, ha a Maybach valóban piacra dobná ezt a...

Rimac, LaFerrari és Tesla - ki nyeri a gyorsulási versenyt?

Vajon le tudja győzni a horvát újonc Rimac a sportkocsik és az elektromos autók nagyágyúit?

Vízre került az új Honda Civic - Amerika is Angliából kapja

Ilyesmi lesz az európai Honda Civic is, hiszen az Amerikába küldött ötajtóst is Angliában gyártják...

Mercedes-Benz E 220 d teszt

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály...

Lexus RX 400h 2006 – használtteszt

11,5 éves az első hibrid SUV, mi pedig egy éppen tíz esztendős példányt kaparintottunk meg, hogy...
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

10 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

12 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


Nálunk betiltották, az USA-ban fejlődik az Uber

Mi Taxify-t kaptunk, az Uber önvezető Volvókat

20 órája – Sztori

A Volvo XC90 önvezető tesztpéldányai is csatlakoznak az Uber flottájához Pittsburgh-ben. Vezető azért lesz bennük.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Uniós nyomásra jön a háromhengeres, egyliteres Volkswagen Golf

Golfból is lesz egyliteres, háromhengeres bázisverzió

3 éve – Autósvilág hírei

Amit a Polo megkap, azt a Golf is, így utóbbiban is meg fog jelenni a háromhengeres, egyliteres, 90 lóerős TSI alapmotor.


Autók beszélő névvel

Pánsíp, szemüveges ember, ünnepség - autónevek magyarul

4 éve – Sztori

Betűk, számok, karakterek és ezek kombinációja: vannak gyártók, akik alfanumerikus nómenklatúrát alkalmaznak, és vannak, akik értelmes neveket adnak autóiknak.


Odorico Pordenone: a lakókocsik svájci bicskája

Cseh remek sokkolhatja az autós kemping lakóit

5 éve – Autósvilág hírei

Érdekes térnövelő megoldást dolgozott ki a cseh mérnökhallgató, a két oldalra nyíló szárnyak megtriplázzák a hasznos területet.


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.2 TSI. Trendline. MO-i

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.2...

Ár: 2.650.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 Tsi Trendline R-Design

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4...

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 2.0 CR TDI Highline

VOLKSWAGEN GOLF VI Var...

Ár: 2.820.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!