0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Japán-autósok gyülekezője 

JAPCarFest - márkafüggetlen japán-autós találkozó

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Óriási márkafüggetlen japán-autós találkozó és fesztivál a Kiskunlacházi Repülőtéren, szeptember 3-án, ez a JAPCarFest.

Ahogyan az a japán autók találkozóiról megszokott, az egész napos show egyik leglátványosabb eleme lesz a drift Ahogyan az a japán autók találkozóiról megszokott, az egész napos show egyik leglátványosabb eleme lesz a drift Ahogyan az a japán autók találkozóiról megszokott, az egész napos show egyik leglátványosabb eleme lesz a drift

Ahogyan az a japán autók találkozóiról megszokott, az egész napos show egyik leglátványosabb eleme lesz a drift

Minden ami japán: autók márkától függetlenül, csajok és kaják együttesen a JAPCarFest-en

Minden ami japán: autók márkától függetlenül, csajok és kaják együttesen a JAPCarFest-en

Legyen valaki a legőrültebb mértékben a Honda/Mazda/Mitsubishi/Toyota − vagy bármely japán márka rajongója, a legkomolyabb fanatikusok szerint sincs olyan vallásháború a különféle japánautósok között, mint mondjuk a német márkák szerelmesei, illetve a japán-mániások között. Sőt, a távol-keleti autósok szinte mind egyre gerjednek, így kivétel nélkül nekik szól a kapuit jövő hét szombatján, azaz szeptember 3-án, a Kiskunlacházi Reptéren nyitó JAPCarFest, ami az összes japán autóst, illetve az összes japánverda-rajongót várja.

A programok egy részét maguk a látogatók adják, miközben kiderül, ki tud a leggyorsabban végigmenni a Time Attack, azaz óriás-szlalom pályán, melyik autóba tud bepréselődni a legtöbb japán-őrült, de természetesen a szervezők sem bízzák a véletlenre, lesz Rally és RallyCross, Drift és helikopter Show, a vállalkozó kedvűek − sárkányrepülővel és helikopterrel − felülről és vethetnek egy pillantást a kocsitömegre. Nem hiányoznak majd a Wasabi-féle japán ételek és az eseményhez passzoló, japán hoszteszlányok sem, akiken nem csak a szemeket lehet majd legeltetni, fotózkodáshoz is partnerek lesznek − azok számára, akik ezzel otthon el tudnak számolni...

Az egész napos fesztivál belépődíja elővételben 1500, a helyszínen 2000 Ft.

JapCarFEST − Programok

  • 08:00 Kapunyitás
  • 09:00 Nevezés a Time Attack-re (óriás szlalom)
  • 09:30 Megnyit a dühöngő!
  • 10:00 Time Attack Ceremónia
  • 10:00 DJ Tigran felpörgeti a bakelitet
  • 12:00 Rally Show
  • 13:00 RallyCross Show
  • 13:30 Csoportos vetélkedő − Kinek az autójába fér be több őrült japo arc?
  • 14:00 Drift Show Team PGarage Hybrid JZ36 & Soarer 2JZ
  • 15:00 Time Attack döntők
  • 16:30 Time Attack zárása
  • 17:00 Helikopter Show
  • 18:00 Time Attack díjkiosztó
  • 19:00 Lounge
  • 20:00 Napnyugta megtekintése ferde szemmel

Ez is érdekes lehet:
 

Így nézhet ki a legnagyobb BMW, az X7

Tovább folytatódik az információ-szivárogtatás a BMW legnagyobb szabadidő-autójáról. Már teljes...

Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát...

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta...

Peugeot iOn Active, 2012 - használtteszt

Közel két hónapja használjuk aktívan az Active felszereltségű, Mitsubishi fejlesztette Peugeot...

Nemzetközi menetpróba: az új növelt terepképességű Renault haszonjárművek és a Master 4x4

Renault-val hegyre, esetleg télen, de akár nyáron, szügyig érő homokban is. A franciák újdonságai...

Már hazánkban is rendelhető a Ford Edge

Közel két évvel ezelőtt láthattuk már a Ford Edge szabadidő-autót, tavaly ismét ülhettünk benne...

Új fejlemények az emissziós mizériában, gond lehet a Fiatnál is

Míg a Volkswagen-konszern már itthon is javában korrigálja az autóit, az érintett márkák körébe...

Brutális beismerés: 25 éve csalnak a fogyasztási adatokkal

Nagyon régi probléma a tesztkörülmények és a valós használat közötti fogyasztásdifferencia. A...

Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3 teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Török Tamás írta: 2011 augusztus 26., péntek 20:20:09

Marha jó a videó:-).Biztosan jó kis rendezvény lesz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.


DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Toyota Prius+ 1.8 HSD Premium teszt

Hét üléssel ez a legtisztább: Toyota Prius+ teszt Videó

Jelenleg egyedüli ajánlat a Toyota Prius+, nincs ugyanis másik hétüléses hibrid a piacon. Ennyi embert, ilyen szerény fogyasztással semelyik másik modell sem tud utaztatni.


Toyota GT86 Sport Leather Automata teszt

Na ilyen egy sportautó! - Toyota GT86 Automata teszt Videó

Sokaknak a sportkocsit nagy kerék, versenycsíkok hada, több száz lóerő teszi. Pedig nem így van, és a Toyota jól tudja ezt.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Visszatekintő: 20 éves a Mercedes-Benz SLK roadster

20 év keménytető, avagy 20 éves a Mercedes SLK

2 órája – Sztori

Sportos, könnyű és rövid. Neve innen jött, teteje meg az ötvenes évek Amerikájából. A többi meg már a nyitható fémtetős SLK történelme.


Még a majálisnál is jobb: Mini Cabrio menetpróba

Mosoly rá, vigyor benne - ilyen a Mini Cabrio

8 órája – Újdonság

A Mini egyik legfontosabb jellemzője a gokartos futómű, a gokartnak pedig nincs teteje. Így lehet a legjobb Mini a már 4. generációs Cabrio.


Meeke: A 2017-es WRC-knek B-csoportos hangulata van

Már a B-csoporthoz hasonlítják a jövőre érkező WRC-ket Videó

2 napja – Sztori

Videón az Citroën új, 2017-es specifikációjú C3 WRC-je. Kris Meeke murván tesztelte a még álcázott raliautót.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Ford Focus Kombi 1.6 Trend, 2009 – használtteszt

Használtteszten vall a priuszos Ford Focus kombi

4 éve – Használtautó

Praktikus kombit keres, 3 éves korig és 2 millió forintig? A nem is rossz hírű Focusból bő a kínálat, ám sok köztük a volt rendőrségi példány. Vajon kell-e félni tőlük?


Szülinapi szuper-SUV Vettelnek

Elkelt az első Infiniti FX Vettel Edition. Vettel kapta

3 éve – Autósvilág hírei

Az Infiniti FX Vettel Edition első példányát a születésnapos névadó kapta. A szuper-SUV 300-zal is menne, ha hagynák.


Nagyi drift az E46-os Coupe 3-as BMW-vel

Nagymama kötötte el a BMW-t egy driftre Videó

4 éve – Sztori

Állítólag megtörtént eset, de valójában egy bérautó-alkuszportált népszerűsít a 3-as BMW-t elkötő bolgár nagymama.


Használtautó.hu

TOYOTA CELICA 1.8 STi

TOYOTA CELICA 1.8 STi

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 1996 / 8

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA CELICA 2.0 Turbo 4x4 st185

TOYOTA CELICA 2.0 Turb...

Ár: 2.000.000 Ft

Évjárat: 1991 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

TOYOTA CELICA 1.8 VVTi GARANTÁLT KM. SZERVIZKÖNYV

TOYOTA CELICA 1.8 VVTi...

Ár: 1.290.000 Ft

Évjárat: 2000 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!