M sportcsomaggal persze drágul az X1
Kétféle benzines és kétféle dÃzel hajtáslánccal érkezett a piacra az új BMW X1, ezek közül a két legerÅ‘sebb motor 48 voltos lágy hibrid rendszerrel érhetÅ‘ el, hétfokozatú Steptronic automatikus sebességváltóval. Ez a duplakuplungos váltó modellváltozattól függÅ‘en az elsÅ‘ tengelyre, vagy a BMW xDrive intelligens összkerékhajtáson keresztül mindkét tengelyre továbbÃthatja a motor erejét.
Kezdetben négy motor közül választhatnak a hazai vásárlók
A négyhengeres benzinmotorral felszerelt BMW X1 xDrive23i modell 218 lóerÅ‘s, ám mellette a piaci bevezetéskor elérhetÅ‘ másik benzines modell az sDrive18i lesz 156 lóerÅ‘vel, háromhengeres motorral. Utóbbi már 14 075 000 forinttól elérhetÅ‘, mÃg a négyhengeres alapára 17 600 000 forint. Az X1 xDrive23d négyhengeres dÃzelmotorja 211 lóerÅ‘t tud, mÃg az sDrive18d modell 150 lóerÅ‘s. A gyengébb dÃzelmotorral már 14 980 000 forinttól hazavihetÅ‘ az X1, mÃg az erÅ‘sebbért minimum 18 160 000 forintot kérnek.
Az új BMW X1 alapfelszereltségének része az Ãvelt kijelzÅ‘ a műszerfalon