Valószínűleg így látjuk majd a leggyakrabban az M5 szériaváltozatát
Bár az
M5 Concept igencsak közel áll a széria M5 változathoz, a BMW megpróbálja a lehetetlent, és az őszi Frankfurti Autószalonig csak csepegteti a konkrét műszaki információkat. A minap azonban két dolgot is elárultak a müncheniek, egészen pontosan a brit Autocar munkatársainak: most először xDrive összkerék-hajtást fog kapni az M5, továbbá a kínai piacon kapható nyújtott tengelytávú karosszériával nem lesz párosítható a gyári sportmodell. Hogy az ázsiaiak mennyire veszik majd zokon ezt a döntést, még nem tudni, de az borítékolható, hogy az Audi nem örül a 4x4-es hajtásláncnak, hiszen eddig a német prémiummárkák közül csak a négykarikás sportváltozatok rendelkeztek quattro hajtással. Hogy pontosan mikor érkezik az M5 xDrive, azt nem árulták el, könnyen lehet, a normál kivitel után csak sokkal későbbre várható.