0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lázár-blokkoló. Mit blokkol János autója?

Mi az a lézerblokkoló és miért van Lázár János autóján?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tanuljunk Lázár Jánostól: lézerblokkoló alapismeretek.

Önmagában is polgárpukkasztó az Audi S8-as Lázár Jánosnál, ám komolyabb probléma, hogy azon lézerblokkolót használ

Önmagában is polgárpukkasztó az Audi S8-as Lázár Jánosnál, ám komolyabb probléma, hogy azon lézerblokkolót használ

Egyértelmű az azonosság, lézerblokkolóra emlékeztető műanyag látható Lázár János autóján a rendszámtábla felett

Egyértelmű az azonosság, lézerblokkolóra emlékeztető műanyag látható Lázár János autóján a rendszámtábla felett

Bizonyára nem vagyok egyedül, akit idegesít, ha a rendőrök megkülönböztető jelzés nélkül, pusztán a városban lófrálva sem tartják be a szabályokat. Miért tartaná be bárki más, ha ők sem? Ők viszont talán feltehetik a kérdést: miért tartsák be a szabályokat ők, ha ezt a politikusok sem teszik. Némi naivitással én azt hinném, hogy az országot vezető kormánypárt frakcióvezetője nem megkerülni kívánja a törvényeket, hanem akármi is legyen az, elképzelése szerint kívánja formálni azokat. Talán tévedtem, hiszen Lázár János semmit nem tett rendőrség sebességmérési gyakorlata ellen, amely a közlekedésbiztonság javítása helyett kizárólag az autósok nagyüzemi lehúzására koncentrál. E helyett minden jel szerint az autóját szerelte fel a bírságolás elkerülését segítő kütyükkel: erre utal az autójáról megjelent képeken a hátsó rendszámtábla felett látszó két műanyagdarab. Ezekről nem nehéz megállapítani, hogy lézerblokkolónak látszó tárgyak. Hogy valóban azok-e, azt még a cikkünkhöz megkérdezett szakember sem tudta felelősséggel kijelenteni, de számára is erőteljesen azoknak tűntek. A hátra szerelt két lézerfej egyébként alapos felkészülésre utal, hátulról ugyanis viszonylag ritkán mérnek sebességet a rendőrök, a 450 lóerős Audi S8-assal azonban vélhetően nem ritkán (és nem kevéssel) hajtanak 130 km/órás tempó felett, hiszen Lázár János, nyilatkozata szerint gyakorta ingázik vele Hódmezővásárhely és Budapest között és ezt a mintegy 200 kilométeres távot meglehetősen rövid idő alatt kell megtennie. (Noha az autóját övező közfelháborodást eleinte visszautasította, végül − nyilván nem önszántából − lemondott az S8-asról és kijelentette, a jövőben nem tart igényt szolgálati autóra. Az S8-asra szerelt lézerblokkolókról azonban nem nyilatkozott, nem csodálkoznánk, ha az apró dobozkák Lázár úr következő autóján is feltűnnének.)

Elsősorban parkolóradar, de mellette lézerblokkoló is az AntiLaser G9RX. Vagy inkább fordítva?

Elsősorban parkolóradar, de mellette lézerblokkoló is az AntiLaser G9RX. Vagy inkább fordítva?

Ha közpénzen nem is járhat mindenki Lamborghini motoros Audival, a sebesség-ellenőrző készülékek kijátszásában bárki részt vehet. Noha a radardetektorok és a lézer-jelzők használata nem tiltott, a blokkolókkal már neccesebb a helyzet. Van viszont egy megoldás azok számára, akiknek elegük van a sarcolásból, de a törvényekkel semmiképp sem akarnak összeütközésbe kerülni. Már kaphatók olyan parkolóradar rendszerek, melyek a szabadon használható 904-905 nanométeres tartományban sugároznak, ahol egyes autómárkák távolságtartós tempomatjai – és történetesen a lézeres sebességmérők is dolgoznak. Például az AntiLaser G9RX (amely most akár meg is nyerhető) parkoláskor a távolság méréséhez használja sugarait, ám ha sebességmérőből származó jeleket észlel a berendezés, akkor azt jelzi a vezetőnek, hogy épp nem tudja ellátni funkcióját, hiszen a vele azonos sávon dolgozó traffipax zavarja működését. Eközben persze saját infra-diódájával zavarja a sebességmérőt, mely így nem képes a sebesség megállapítására. Ezt persze nem illik, így 4-8 másodperc elteltével a készülék ki is kapcsol, ám ez a néhány másodperc elég a sebesség csökkentésére.

Vezérlő-elektronika és érzékelős, sugár-kibocsájtós szenzor, ennyi kell a lézerblokkoláshoz, akarom mondani a parkolási segítéshez Vezérlő-elektronika és érzékelős, sugár-kibocsájtós szenzor, ennyi kell a lézerblokkoláshoz, akarom mondani a parkolási segítéshez

Vezérlő-elektronika és érzékelős, sugár-kibocsájtós szenzor, ennyi kell a lézerblokkoláshoz, akarom mondani a parkolási segítéshez

Ezen a rendszeren kívül persze sokféle blokkoló létezik, ha valaki csak kicsit is hajlamos a gyorshajtásra, mindenképpen érdemes lehet számára egy lézerblokkoló, vagy legalább egy jelző beszerzése.

Ez is érdekes lehet:
 

Összehasonlító teszt: Renault Twingo 1.0 SCe/Toyota Aygo 1.0 VVT-i

Két vadonatúj miniautó járt nálunk nemrég. Egymásnak is eresztettük őket. Vajon a francia Renault...

Hónapokig figyeltem a Vemoco kisalkalmazását, hogy apasszam a fogyasztást

Nyár elején debütált a Vemoco rendszere, majd hónapokon át tesztelhettem. Szerethető, már-már...

Mindent túlél? Saab 9-3 - második generáció

Ha itthon nem is kapható, de a feltámasztott Saab egyetlen mai modellje a második generációs...

30 éves a Mercedes-Benz W124-es, azaz a taximerci

Csak egy régi E-osztály lenne, ha 30 éves korára nem ért volna "legendává" a típus. 1984-ben...

Bőrözött fegyvertartóval jön az eddigi legdrágább Range Rover

A gyár egy tradicionális fegyvergyártó manufaktúra bevonásával alkotta meg ezt a kivitelt. Ez...

A Nissan önreklámot csinált a celebfenékből

Vannak vicces kollégák a Nissan nemzetközi kommunikációs osztályán. Twitteren közölték: a GT-R...

Összetört a Google egyik kamerás autója

A hazánkat is bejáró, 360°-os felvételeket készítő Google autót törtek össze a napokban. A balesetben...

Újabb örömhír, még olcsóbb lesz a benzin és a gázolaj is

Újabb mélyrepülésbe kezdtek az üzemanyagárak, a szerdai ármérséklést pénteken újabb követi.

Téligumi-teszt 2014: ismét 15 garnitúra vallott a Hungaroringen

Az Autónavigátor és a nonstopgumi közös tesztje szokás szerint hazai pályán, télies körülmények...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (16 db)

wese írta: 2011 március 28., hétfő 22:19:45

Azért van rajta l.blokkoló, mert különben nem tudna 1 óra alatt felérni Pestre,a parlamenti ülésekre. undorító egy zsidó ez a lázár Jani! milyen ember az aki 2010-ben ünnepelte az első 1 milliárd forintját, és közben állami pénzen luxusautóval jár???Bíztos empatikus, szociálisan érzékeny ember lehet....ilyenekre van szükségünk????

A válaszoláshoz belépés szükséges
lacikoma írta: 2011 február 16., szerda 11:50:07
mtxaudio írta: 3 éve

Tisztelt cikk szerzője,és akik elolvasták-e cikket!

Addíg fogtok ezen a témán lovagolni,míg be nem tíltják,vagy el nem kobozzák esetleg a gyorshajtási bírság mértékének maximumával fogják sújtani a használóit!De ha ez bekövetkezik,nállatok fogok kopogtatni,hogy tarsál el engem,és családomat egy életen keresztül,mert én is ebből élek!Nekem is van elöl,hátúl,de nem vagyok gyorshajtó!98% ban betartom a sebesség határokat!Bár az enyém tolató radar :)!Nem BLOKKOLÓ,mint ahogyan azt egy Idióta Kinyilatkoztatta,egy FIZETETT TV műsorban!Mert annyi esze nem volt,hogy amit mondott azzal nem reklámot csinált magának és cégének,hanem elindíthat egy lavinát,amivel hazavághatja az egész Piacot,és Szakmát!Amúgy meg nem csak neki van ilyen,mármint a Lázár Úrnak,hanem az ÖSSZES BM,RB és Honvédségi autón,ami civíl rendszámos 95% ban!Bár az ide belinkelt fotók alapján ez is fizetett hírdetésnek látszik,azért én azt mondom,mielőtt vásárolsz,nézz utána mit veszel,és mit Istenítenek fizetett fórumos oldalakon!Valami olyasmit képzelj el,mint az autó reklámok!A M.Benz nem győzi reklámmal,hogy Ő az Isten!A Lexus-nak miért nem kell reklám?Mert mindenki tudja,hogy mi a jó!


Hát ha te abból élsz, hogy kiskapukat kerülgetve segítséget nyújtasz a gyorshajtáshoz, akkor adott esetben nem csodálkozz, ha betiltódik a terméked. És nálam kopogtathatsz.......

A válaszoláshoz belépés szükséges
mtxaudio írta: 2011 február 15., kedd 20:23:37
bandibácsi írta: 3 éve

Na ja, milyen igaz, mert bizony a fejétől bűzlik a hal (ahogy Hofi mondta, a lábfejétől... :) Azért Viktorék lassan, de biztosan vágják maguk alatt a fát a nép szemében, nyugdíj, adókulcs, most meg ez, pedig erre az állami autózásos dologra is lenne kézenfekvő megoldás. Mindenki a magyar termékek védelmét, hátrányos helyzetbe hozását szajkózza, akkor kérdezem én vén hülye naiv, miért nem lehet rendszeresíteni a Suzukit? Hazai áru, a célnak megfelelne, akkor? Nem mondom, egy ilyen Lázár féle nagykutya, meg még néhány főokos kaphatna a beosztásához illő nagyobb autót, nem ezen dőlne be a költségvetés, de én max Audi A4-ben húznám meg a vonalat, 2.0 TDI jól felszerelve. Az Audi is itt gyárt motorokat, sőt, már a Natura védelmi területet is kilobbizta magának gyárbővítésre... mindig csak minket lehet lehúzni, mi nem tudjuk kinyitni a kispofánkat? Egységes járműpark, egyszerű karbantartás, slussz, és egyedül a protokoll flotta lehetne igényesebb, az ország vezető személyeinek, szigorú ellenőrzéssel. Mellesleg azért megnézném Jancsika előtt kinek a popsiját hurcolta ez a K kezdőbetű rendszámos S8..., na, nem mintha valamit is számítana.


Előzmények megtekintése

Teljesen igaza van Bandibácsi!Miért nem Járnak Suzukival?!Pedíg Viktor-ka mondta,hogy ez a MI autónk!Ja És nem akar olyan Autóval járni,ami minden kilóméteren lerobban?!Akkor nem Audit kell venni,hanem Suzukit,vagy Más jappan autót!A Suzukiba,Csak olajat kell cserélni,és max szűrők,és fékbetét kell bele!De egy S NYÓC Szervízelése KB annyi,mint egy Fél Suzuki Ára!Csak kérdezem én,mint egyszerű halandó!Ő miért külömb ember,mint én,vagy más!Ha a magánvagyona lehetővé teszi vagy tenné mert egy jómenő vállalkozsó,akkor vegyen ilyet saját pénzen,de ne abból amit mi fizettünk be!

A válaszoláshoz belépés szükséges
mtxaudio írta: 2011 február 15., kedd 20:12:34

Na még 1!

És hogy menyi Sületlenséget írtok,írnak itt le!Úr Isten!A Leaser Blokkoló zavarja a a Windows alapú traffipax mérő készüléket?Akkor a Leaser-es traffipax Mérő,meg zavarja az én Leaser-es Távolság tartó Tempomat és a Pre Safe "Volvo" ütközés elkerülő rendszeremet,mert hát az is Leaser - es,aminek következtében akár súlyos autóbalesetet is szenvedhetek,ha közben rám mérnek!Na de vissza az elejére!Tegyél a számítógépedre egy Leaser Scannert,és a Tv Távszabályzóját irányítsd rá!De vigyázz,mert haza vághatja a RAM-ot,és az egész gépet!Ennyi Hozzáértőt.....!Szóval mindent meglehet magyarázni,ha akarják!De egy biztos,ez az ország nem a korrekt dolgokról híres!Én is Szoktam szakértői véleményt írni a Hivatalos szerveknek,és néha olyat,amit Ők diktálnak!
Gondolom érthető volt!

A válaszoláshoz belépés szükséges
mtxaudio írta: 2011 február 15., kedd 19:51:52

Tisztelt cikk szerzője,és akik elolvasták-e cikket!
Addíg fogtok ezen a témán lovagolni,míg be nem tíltják,vagy el nem kobozzák esetleg a gyorshajtási bírság mértékének maximumával fogják sújtani a használóit!De ha ez bekövetkezik,nállatok fogok kopogtatni,hogy tarsál el engem,és családomat egy életen keresztül,mert én is ebből élek!Nekem is van elöl,hátúl,de nem vagyok gyorshajtó!98% ban betartom a sebesség határokat!Bár az enyém tolató radar :)!Nem BLOKKOLÓ,mint ahogyan azt egy Idióta Kinyilatkoztatta,egy FIZETETT TV műsorban!Mert annyi esze nem volt,hogy amit mondott azzal nem reklámot csinált magának és cégének,hanem elindíthat egy lavinát,amivel hazavághatja az egész Piacot,és Szakmát!Amúgy meg nem csak neki van ilyen,mármint a Lázár Úrnak,hanem az ÖSSZES BM,RB és Honvédségi autón,ami civíl rendszámos 95% ban!Bár az ide belinkelt fotók alapján ez is fizetett hírdetésnek látszik,azért én azt mondom,mielőtt vásárolsz,nézz utána mit veszel,és mit Istenítenek fizetett fórumos oldalakon!Valami olyasmit képzelj el,mint az autó reklámok!A M.Benz nem győzi reklámmal,hogy Ő az Isten!A Lexus-nak miért nem kell reklám?Mert mindenki tudja,hogy mi a jó!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kisnémeth írta: 2011 február 14., hétfő 20:02:46

Ezentúl hívjuk LÉZER JÁNOSNAK !

A válaszoláshoz belépés szükséges
lacikoma írta: 2011 február 12., szombat 22:27:14

Mondjuk a legolcsóbb megoldás, hogy nem hajtok gyorsan. Akkor nincs szükség blokkolóra :) Mondjuk nekem Suzukim van és nem Audim

A válaszoláshoz belépés szükséges
Laserstop írta: 2011 február 12., szombat 15:50:44
nick írta: 3 éve

Elég felháborító, hogy ez a Lázár egy 5000 köbcentis V10-es Audival jár, főleg úgy, hogy még csak nem is miniszter. Miért nem elég neki egy dízel Passat? Az is bőven megfelel egy kisváros polgármesterének, és nincs havi 1 milliós költsége.



Tisztelt Laserstop!

Amit írsz, az nem teljesen úgy van. Nemrég olvastam, hogy éppen most van folyamatban egy per - ami precendens értékű lehet - egy ilyen lézerblokkoló miatt. Önmagában nem lenne bűntethető, de mivel a trafipax a rendőrség informatikai rendszerének egyik végpontja, így megállhat rá a számítástechnikai rendszer megzavarásának elkövetése. Hiszen éppen tevékenyen megakadályozza az adatok bevitelét (továbbítását) a rendszerbe. Ezt katonai szakkifejezéssel elektronikai ellentevékenységnek mondják.


Előzmények megtekintése

Szia Nick!

Január egytől több ezer megvalósított bűncselekmény zajlik chip tuning boxokkal. Ezek forgalmazása szabad. Ezek a bűncselekmények elkövetésére a forgalmazó a honlapján táblázatba szedve láthatók, mennyi "lesz" a +Le.
Ezzel nem foglalkoznak a sajtóban, pedig stabilan megáll több bűncselekmény!

Foglalkoznak ellenben még csak szab.sértésnek sem minősülő cselekménnyel, pusztán politikai ellenérdekből.

Mailban szívesen elmondom a logikai bukfenced és az említett történet közti hasonlóságot. Itt nem, hiszen a folyamatban lévő történeted első fordulója e hónap végén lesz csak.

Üdv, szép hétvégét!

A válaszoláshoz belépés szükséges
bandibácsi írta: 2011 február 12., szombat 15:04:50
Törölt felhasználó írta: 3 éve

A PTK és BTK csak ránk vonatkozik, rájuk nem. ;-)


Előzmények megtekintése

Na ja, milyen igaz, mert bizony a fejétől bűzlik a hal (ahogy Hofi mondta, a lábfejétől... :) Azért Viktorék lassan, de biztosan vágják maguk alatt a fát a nép szemében, nyugdíj, adókulcs, most meg ez, pedig erre az állami autózásos dologra is lenne kézenfekvő megoldás. Mindenki a magyar termékek védelmét, hátrányos helyzetbe hozását szajkózza, akkor kérdezem én vén hülye naiv, miért nem lehet rendszeresíteni a Suzukit? Hazai áru, a célnak megfelelne, akkor? Nem mondom, egy ilyen Lázár féle nagykutya, meg még néhány főokos kaphatna a beosztásához illő nagyobb autót, nem ezen dőlne be a költségvetés, de én max Audi A4-ben húznám meg a vonalat, 2.0 TDI jól felszerelve. Az Audi is itt gyárt motorokat, sőt, már a Natura védelmi területet is kilobbizta magának gyárbővítésre... mindig csak minket lehet lehúzni, mi nem tudjuk kinyitni a kispofánkat? Egységes járműpark, egyszerű karbantartás, slussz, és egyedül a protokoll flotta lehetne igényesebb, az ország vezető személyeinek, szigorú ellenőrzéssel. Mellesleg azért megnézném Jancsika előtt kinek a popsiját hurcolta ez a K kezdőbetű rendszámos S8..., na, nem mintha valamit is számítana.

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2011 február 12., szombat 14:18:44
Laserstop írta: 3 éve

Ajánlanám figyelmedbe, hogy amire hivatkozol, az egy gazdasági bűncselekmény. Azt elég nehéz autóból elkövetni, bár van aki képes rá, csak nem egy 'zárt szoftveres' infra ködöt generáló eszközzel.

Mobilból internetezni, sok nyomot maga után hagyva szerintem senki nem akar béem rendszert hekkelni. Ha meg lehet, akkor azt kell kirúgni, aki nem tudja megvédeni azt amit rá bíztak, hiszen alkalmatlan a munkájára.

Legutoljára pedig... bármelyik lézeres sebességméréssel ill. ez elleni biztonsági eszközzel foglalkozó cég meg tudja mérni a cikkben szereplő autó sebességét. Az, hogy a rendőrség erre képtelen lenne az sem igaz. Az, hogy a rájuk bízott eszközök kezelése, működése, használata terén nem állnak olyan szinten, hogy ez ne okozzon nekik problémát, ez csak a rendőrséget minősíti.



Más.A kerekedelmi forgalomban kapható 'csip tuning boxok' használói alapból biztosítási csalók. Ez alapból n+n+1 év.

Ezeket forgalmazó cégek felhívnak a bűncselekmény elkövetésére, hivatkozva az alacsonyabb biztosítási díjra. Ez alapból üldözendő lenne.....




Előzmények megtekintése

Elég felháborító, hogy ez a Lázár egy 5000 köbcentis V10-es Audival jár, főleg úgy, hogy még csak nem is miniszter. Miért nem elég neki egy dízel Passat? Az is bőven megfelel egy kisváros polgármesterének, és nincs havi 1 milliós költsége.

Tisztelt Laserstop!
Amit írsz, az nem teljesen úgy van. Nemrég olvastam, hogy éppen most van folyamatban egy per - ami precendens értékű lehet - egy ilyen lézerblokkoló miatt. Önmagában nem lenne bűntethető, de mivel a trafipax a rendőrség informatikai rendszerének egyik végpontja, így megállhat rá a számítástechnikai rendszer megzavarásának elkövetése. Hiszen éppen tevékenyen megakadályozza az adatok bevitelét (továbbítását) a rendszerbe. Ezt katonai szakkifejezéssel elektronikai ellentevékenységnek mondják.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Toyota Aygo 1.0 VVT-i teszt

X-travagáns városi cirkáló - Toyota Aygo teszt

A korábbi legkisebb Toyota, az iQ forgalmazásának megszűnése után az Aygo lett a japán gyártó alapmodellje. Vászontetővel teszteltük a második kiadást.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Audi Q3 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Nagy tekintély kompakt méretekkel - Audi Q3 teszt Videó

A legkompaktabb Audi SUV csúcsverziójával, erősebbik dízelével, összkerékhajtással és automata váltóval, valamint a nagyobbakét súroló árral járt nálunk.


Audi A6 3.0 V6 TDI quattro S tronic teszt

Hanyas vagy? Új Audi A6 teszt Videó

Ma gyakorlatilag bármi belekrülhet az Audi A6-osba. Így akár luxusautós jegyekkel is felruházható a négykarikás nagyautó. Egy dolgot lehet csak hiányolni: az egyedi formát.


Audi A1 1.4 TFSI S tronic Ambition teszt

A legerősebb Audi A1-est teszteltük

Ez azért így erős, mondtam magamban, amikor megláttam a tesztautó árát - és nem a turbómotor teljesítményére gondoltam.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Földön-vízen át vezettük a legkisebb Jeep modellt, a Renegade-t

Megérkezett a Jeep legkisebb modellje - kipróbáltuk

Tegnap – Újdonság

A terepjáróiról híres Jeep lefelé bővítette palettáját. A tavasszal a Genfi Autószalonon bemutatkozott Renegade hazánkba is megérkezett.


A 73 éves, forgalommal szemben autózó sofőrt a rendőrök állították meg

Autópályán ment szembe a forgalommal - videón az incidens Videó

2 napja – Sztori

A brit A23-as autópályán történt meg az eset, ahol egy öreg úr 13 km-en keresztül haladt az ellentétes oldalon.


Vezetéstechnikai tréningen jártunk, mindenkinek ajánljuk

Együtt pörög a főnök a beosztottal - cégünk a Tanpályán

2 napja – Sztori

Egy vezetéstechnikai tréningen a legrutinosabbakat is éri meglepetés. A Használtautó.hu sokat autózó munkatársai is ajánlják a Tanpályát.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Homokfutó Jeep Wrangler divatmajmoknak

Strandruha terepre

Tavaly – Autósvilág hírei

A brit Kahn Design megmutatta, hogyan képzeli el a Jeep Wrangler nyári öltözetét. A Chelsea Truck Company stílusú Jeep CJ 300-on nem sok ruha maradt. A fiatalos színeket merész felnik ellensúlyozzák.


Az oroszok mindenre tudnak megoldást, villamospályán is tudnak autózni

Ha út nincs, a sín is megteszi Videó

11 hónapja – Sztori

Nekünk atomreaktort építenek az oroszok, akik mindenre tudnak megoldást. Nem probléma, ha a villamossínen kell autózni egy komoly dugó elkerüléséért.


Az autóbalesetben elhunyt sztár halálával is növeli rajongótáborát és a filmjeit kritizálókét is

Mit jelent nekünk Paul Walker halála? Videó

12 hónapja – Sztori

A Halálos iramban sorozat kasszasiker filmjeinek főszereplője életében is megosztotta a közvéleményt. Rajongók ezrei és az ellentábor ment ölre az életéről, a munkásságáról és most már a haláláról folytatott vitában is.


Használtautó.hu

AUDI S8 4.2 quattro

AUDI S8 4.2 quattro

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

AUDI S8 4.2 quattro Tiptronic

AUDI S8 4.2 quattro Ti...

Ár: 1.000.000 Ft

Évjárat: 1998 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

AUDI S8 4.0 V8 TFSI BiTurbo quattro Tiptronic Magyarországi.Áfás!

AUDI S8 4.0 V8 TFSI Bi...

Ár: 27.900.000 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó