A SEAT nem áll meg egy crossovernél
Hivatalos: jön egy új, kicsi crossover SEAT
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A SEAT hivatalosan is bejelentette, hogy az új Ateca mellé, pontosabban alá jön még egy kisebb crossover. Jövőre már talán be is mutatják.
Az Atecával végre valami manapság menőnek számító kocsit tudott kihozni a SEAT. Az egy kategóriával kisebb crossover is lehetne slágertermék
Alig mutatta be első crossoverét, az Atecát a SEAT, máris jön az újabb.
Az új modellnek egyelőre nincs neve, pontosan még nem tudható. Az is csak véletlenül derült ki, hogy tervben van. A hivatalos bejelentés ezúttal nem úgy nézett ki, hogy kiállt a publikum elé a cég valamelyik vezetője és közölte az információt. A SEAT tavalyi eredményeit taglaló anyagban volt elrejtve, onnan kellett kihámozni. Így viszont végül is megerősítést nyert a kicsi szabadidő-autóról szóló tavalyi pletyka. [BANNER type="1"] Az eddigi információk szerint igazi életmód-autónak szánják, és a spanyolok martorelli fejlesztőközpontjában dolgoznak rajta. Ennél pontosabbat egyelőre még nem tudni róla, de mérget vehetünk rá, hogy a Volkswagen konszern MQB platformjára fog épülni. Legközelebbi házon belüli rokona a szintén jövőre várt új Ibiza lehet.










Egyszerűen fel nem fogom, mi tartja még felszínen ezt az identitászavaros „spanyol”(muhaha) márkát.
Jön egy, az Ateca alá pozicionált crossover. A formavilága biztos, hogy semmi meglepőt nem tartogat majd, ezt most leszögezhetjük. Az Ateca lesz még kisebb méretben.
Mi tehet egy mai Seatot vonzóvá bárki szemében? Mi az, ami miatt a Seat mellett teheti le egy vevő a voksát? Mi késztet valakit arra, hogy a vetélytársak előnyeit-hátrányait végigrágva végül a Seat valamely termékét válassza? Tíz éve még én is választottam volna, félreértés ne essék, mert tudott olyan adu-ászokkal szolgálni, amivel mások nem. Bele lehetett szeretni az akkori Leon vagy az Altea formájába például. Szívesen megkérdezném a konszern vezetőjét, Herr Müllert, hogy mégis milyen szerepet szán a Seatnak ma a VW-csoporton belül. Kétlem, hogy határozott választ kapnék:)
A Skodával viszont az égvilágon semmi bajom, annál érzem azt, hogy a saját útját járja, amennyire engedi neki a felsővezetés, persze.
(Bezzenev kolléga, ha esetleg olvasod ezt, kérlek, ne reagálj rá – mi már ezt a jelenséget többször kiveséztük és nem jutottunk dűlőre.)