Audi TT RS +, ha 340 lóerő nem lenne elég…

Telhetetleneknek épült az Audi TT RS Plus

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ismét frissül az Audi TT, ezúttal a csúcs RS kap plusz 20 lóerőt, így neve RS Plus lesz, tömege pedig a menetteljesítmények fokozásáért csökken.


Bizonyára léteznek olyan kocsmai, vagy inkább trendi módon pub-ban zajló beszélgetések, melyek során a cimborák azon rágódnak, hogy egészen egyszerűen nem elég nekik 340 lóerő. Keveslik az Audi TT RS, Coupé esetén 4,6, Roadsternél 4,4 másodperces 100 km/órára gyorsulását. Nos, miattuk találhatta ki a négykarikás márka a TT RS Plus verziót, melyhez a 2,5 literes, soros öthengeres turbómotor teljesítményét 20 lóerővel hizlalták. Az így 360 lóerős, alumínium térvázas, győri versenygép további változtatásokat is kap: karosszériájának néhány elemét még az alumíniumnál is könnyebb, szénszálas műanyagra cserélik, és a tervek szerint egy-egy extra-felszerelést is elhagynak belőle, ezáltal a tömegét várhatóan 1,4 tonna alá apasztják. Az RS-énél minden bizonnyal ütőképesebb gép menetteljesítményeiről egyelőre nincsenek információk, de ha igazak a pletykák, az RS Plus már tavasz végén a kínálat része lehet, és addig legfőbb ütőkártyájára, a gyorsulási értékére is minden bizonnyal fény derül.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?