Ezeket a lámpákat nem lehet nem szeretni, szó szerint karakteres arculatot ad a 600e-nek
Június elején rögtön mozgás közben mutatták meg az olaszok a Fiat 600e crossovert, akkor azonban nem sokat árultak el az autóról. Most viszont már konkrét számokat is mutattak az 500e nagytesójáról.
Le sem tagadhatja honnan jött
Eleinte kizárólag elektromos kivitelben rendelhető a 600e, két felszereltségi szinttel. Mindkettőben közös a hajtáslánc, amelybe egyetlen elektromotort integráltak a maga 154 lóerős teljesítményével. Végsebességét tekintve 150 km/h-át tud, így autópályára is alkalmas lehet, igaz akkor a WLTP szerinti 400 kilométeres hatótávot biztosan nem fogja elérni. Azonban városban akár 600 kilométer sem elképzelhetetlen két töltés között. A 100 kilowattórás gyorstöltőn a Fiat szerint kevesebb mint fél óra alatt lehet felpumpálni az aksit húsz százalékról nyolcvanra. A 11 kW-os töltőn a teljesen lemerített egységet a gyári paraméterek szerint szűk hat óra alatt lehet feltölteni, konnektorról ugyan ez 16 órába telik.
100 kilowattórás töltővel akár fél óra alatt felpumpálhatjuk 80 százalékra az akkumulátort, kizárólag városi használat során 600 kilométert ígér a Fiat
Megjelenéskor két felszereltségi szinttel kínálja a Fiat a 600e-t. A RED fantázianév alatt futó kivitel már ismerős lehet a korábbi modellekből, és ezúttal is hasonlóan nemes célt szolgál a piros külső. A vörös fényezés ugyanis egy különleges szervezetnek az egyedi árnyalata, amellyel a Fiat közösen harcol az AIDS ellen. Éppen ezért a RED kivitel csak pirosban és fekete-fehérben érhető el, de a beltér mindkét esetben piros burkolattal készül, és újrahasznosított anyagokból előállított ülésekkel.
A RED kivitel kizárólag piros utastér kérhető
A La Prima esetében már személyre szabhatjuk az utasteret, összesen 64 kombinációban
A La Prima már egy fokkal nagyobb szabadságot enged, rögtön négy árnyalat közül választhatnak a leendő tulajdonosok a fényezést illetően, mindegyik fantázianevét a márka szülőhazája, Olaszország inspirálta: napsárga, tengerzöld, égkék és homok sárga. A beltérben ennél már bőkezűbb volt a Fiat hiszen rengeteg színárnyalatot kínálnak, ezeket pedig összesen 64 különböző kombinációban lehet variálni. Ezzel a funkcióval a 600e lett az első kompakt autó a márka történetében, amely megkapta ezt a szolgáltatást.
Csupán a küllem különbözik, minden másban ugyanaz a La Prima és RED kiadás
Természetesen a Fiat rengeteg biztonsági funkciót kínál az autóhoz, ilyen például az automatikus vészfék-asszisztens, a holttérfigyelő, a fáradtságérzékelő vagy éppen az adaptív tempomat A sofőr előtt egy 7 colos kijelző váltja ki az óracsoportot, míg a multimédia vezérléséről egy 10,25 colos kijelző gondoskodik, amely természetesen támogatja az Apple CarPlay és az AndroidAuto alkalmazásokat, beépített GPS-szel rendelkezik, a vezeték nélküli telefontöltőről már nem is beszélve. Az előrendelés Olaszországban már elkezdődött, egyelőre itthon nem tudni mikor kerülhet a kereskedésekbe.