Szem nem marad szárazon – autós reklámfilmek az idei NFL döntőn!

A BMW viccesre, a Kia érzelmesre, míg a Volkswagen nosztalgikusra vette a figurát az NFL döntőben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Super Bowl az Egyesült Államok legnagyobb sporteseménye, több százmillió ember figyel ilyenkor az amerikai futball csúcsmérkőzésére, ezt pedig az autógyártók is rendre kihasználják, és nagyszabású reklámokat készítenek. Mutatjuk az idei legjobbakat!

Talán a vártnál is izgalmasabban alakult az 58. Super Bowl, hiszen a címvédő Kansas City Chiefs csak a hosszabbításban tudta legyőzni a kihívó San Francisco 49ers csapatát. A 25-22-re végződő mérkőzés már csak azért is számít különlegességnek, mert az NFL történetében ez mindössze a kilencedik alkalom, hogy egy klub meg tudta védeni címét - erre legutóbb 19 éve volt példa. Persze a mérkőzésről még rengeteget lehetne beszélni, mégis jelen esetben sokkal érdekfeszítőbbek a szünetekben levetített reklámok, amelyek között több autógyártó is feltűnik. A leghumorosabb hirdetés címéért a BMW és a Toyota indult. Előbbi az új generációs 5-ös sorozatot mutatta be Christopher Walken főszereplésével. A reklámban feltűnő többi szereplő pedig igyekezett átvenni a színész jellegzetes beszédét, a végeredmény pedig igencsak humorosra sikerült. A Toyota a Tacuma pickuppal szemléltette a mérkőzés szünetében, hogy az utasoldali ülés fölött megtalálható kapaszkodónak mennyi elnevezése lehet a felhasználástól függően.
Hirdetés
Hirdetés
A Kawasaki is a humorosabb irányba indult el, igaz itt nem egy hagyományos autó áll a főszerepben, viszont már csak azért is említést érdemel a listán, mert nem mindennap látni "hosszú hajjal" barna medvét, teknősbékát, vagy éppen az USA nemzeti állatának számító fehérfejű rétisast.
Hirdetés
Az 58. Super Bowl apropóján minden kétséget kizáróan a Kia rukkolt elő a legmeghatóbb hirdetéssel, amelynek történetét nem is igazán lőnénk le, angol nyelvtudás nélkül is érthető, milyen üzenetet akartak átadni a készítők, természetesen a márka egyik új modelljének, az EV9-nek a főszereplésével. A leghosszabb reklámot a Volkswagen készítette idén az autógyártókat mezőnyében. A német márka visszarepült az időben, és a történet az első Egyesült Államokba érkező VW-vel kezdődik. Igazából az Egy bogár élete cím is helytálló lenne, de később feltűnik a T1-es Transporter is, illetve a jelenben játszódó szálban a ID.Buzz, a filmsztár Herbie-ről már nem is beszélve. De nem akarunk lelőni minden poént, ha például arra is kíváncsi vagy, hogy hogy kerül egy ID.4-esbe Darth Vader, akkor feltétlenül nézd meg a reklámot!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?