Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A szokásos frissítéseken túl új felszereltségi szinttel bővül a Corolla Cross kínálata, de az ígéretek szerint a ráncfelvarrott verzió menetkomfortban is többet kínál majd.
Ráncfelvarráson járt a Toyota Corolla Cross, így nem meglepő, hogy a modell frontrésze alaposan átalakult. A legmarkánsabb változás a két első lámpatestet összekötő LED-es díszcsík megjelenése, amely az emblémát is magába foglalja - bár utóbbi nem kapott kontúrvilágítást. A hűtőmaszk is finoman módosult, a méhsejtmintás grafikával jobban belesimul a Corolla Cross a Toyota aktuális formanyelvébe. Hátul is újrarajzolták a lámpatestek grafikáját, illetve eltűnt a Corolla felirat a csomagtér-ajtóról, helyette az embléma alatt a Cross szócskával kiegészítve olvasható, de természetesen a HEV plakett is ott figyel, amely a hibrid hajtásra utal.
A közlemény szerint a frissített Corolla Cross új váltókarral érkezik, de két ülés közötti konzol is hízott egy keveset, így nagyobb tárolórekeszek állnak rendelkezésre. A digitális műszeregység 12,3 colos, míg az érintőképernyő 10,5 colos felszereltségi szinttől függetlenül. A Toyota kiemelte, az utastér hangszigetelésén is dolgoztak, így az ígéretek szerint az újdonságban kevesebb környezeti zaj jut majd be a kabinba.
Fontos újítás a GR Sport felszereltségi szint bevezetése a Corolla Cross kínálatába. Ez önmagában nem jár teljesítménytöbblettel, viszont a hasmagasságot 1 centiméterrel csökkentették, illetve a kormányművön, valamint a futóművön is hegyeztek egy keveset. A GR Sport verzió kiváltsága lesz a Sport mód, viszont a "hó" üzemmód is bekerül - utóbbit a többi összkerékmeghajtású verzió is megkapja. Az ígéret szerint a frissített Corolla Cross első példányai 2025 nyarán érkezhetnek meg a kereskedésekbe, míg a GR Sport ősztől lesz kapható. Az árakról egyelőre nem adott tájékoztatást a Toyota.
A GR Sport verzió nem kapja meg a LED-es díszcsíkot a frontrészen