0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ismét lesz automata váltós Chevrolet Spark

Automata váltót kap az Egyesült Államok legolcsóbb autója

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Chevrolet Spark csak második generációjával jelent meg az Egyesült Államokban, automata váltót pedig most kap.

Első generációjával még nem vitték az Egyesült Államokba a koreai gyártású Chevrolet Sparkot, a második már az újvilágban is színre lépett, s ott a legolcsóbb autónak számít. Kínálata végre automata váltóval is kiegészült

Első generációjával még nem vitték az Egyesült Államokba a koreai gyártású Chevrolet Sparkot, a második már az újvilágban is színre lépett, s ott a legolcsóbb autónak számít. Kínálata végre automata váltóval is kiegészült

A Daewoo Matizból formált Chevrolet Spark már 2005-ös megjelenésétől kapható volt automata váltóval, sokak megdöbbenésére nem 1,0 literes négyhengeres, hanem kisebbik, 800 köbcentiméteres, 51 lóerős háromhengeres benzinmotorjához illesztették a négyfokozatú bolygóműves váltót, mely ugyan finoman kapcsol, de mosolyogtató menetdinamikát ad.

Az első generációs Spark automataként 21,9 másodperc alatt ér 100 km/órás tempóra, végsebessége pedig 135 km/óra lehet. Vegyes fogyasztási értéke 5,7 l/100 km, ám mint 5-6 éve pontosan ezen járgányt hajtó autótulajdonos kijelenthetem, hogy ennek eléréséhez is laborkörülmények kellenek, s a kisautó étvágya legalább 1, de inkább 2 literrel magasabbként reális. Nem épp meggyőző értékek, de a keveset, rövid távokon autózók számára az olcsó kisautó összességében jó ajánlat lehet, természetesen csakis akkor, ha értékelik a kuplungmentes üzemet. Az utóbbit autóvásárláskor elsődleges szempontként állítók számára eddig nem is jöhetett szóba a Spark második generációja.

Ennek bevezetésekor ugyanis eltűnt a háromhengeres motor a kínálatból, s vele az automata váltó is. A gyáriak akkor azzal érveltek, hogy a régi váltó nem bírná el az 1,0 literes "tekintélyes" 93 Newtonméteres nyomatékát és 68 lóerős teljesítményét. Ha pedig már új váltón kell dolgozzanak, azt az 1,2 litereshez ígérték akkor, s így is lett. Az immár az Egyesült Államokban is kapható, s ott a piac legolcsóbb autójának számító Spark most automata váltót kap − mivel az Egyesült Államokban csakis azzal kapható, 1,2 literes motorjához, továbbra is négy fokozatú bolygóművest. Fogyasztási értékeivel ezúttal sem ígérkezik aszkétának, az amerikai piacon 6,9 l/100 km vegyes értéket ígérnek. Ami egyébként, ha igaz lesz, akár el is fogadható az 51 helyett 85 lóerős kisautótól, ami immár minden bizonnyal dinamikusabb lesz, s persze sokkal biztonságosabb is, 2 helyett immár 4 Euro NCAP csillagot érdemelt. Az automata felára ráadásul az Egyesült Államokban jelképes, nem egész 1000 dollár, ha itthon is hasonló, 220-250 ezer forintos többlettel adnák a kuplungmentes üzemet a Sparkhoz, bizony ismét megfontolandó ajánlat lehetne.

Ez is érdekes lehet:
 

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Élménykört kínál a '90-es évek legendáival a Mercedes

A Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II-t minden benzinvérű ismeri, belőle egy A-csoportos...

Az új Insignia hozza vissza a legendás GSi nevet

Már Frankfurtban debütál a legújabb GSi névvel ellátott Opel, ami meglepő módon egy Insignia...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

BMW E36 316i, 1998 - használtteszt

Az importlista élén is állt az E36 316i. Tetőablak, klíma, villanyablakok központi zár, minden...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Friss tesztek

Opel Crossland X Innovation B1.2XHT MT6 teszt

Keresztre feszítve - Opel Crossland X

Nehéz Opelként nézni a Crossland X-re, pláne úgy, hogy a motorteret felnyitva rám ordít egy oroszlán. Ennél az Opel sokkal finomabban tudná azt, amit csinálnia kell.


BMW M760Li xDrive M Performance teszt

Izzadságszagú sportzakó - BMW M760Li Videó

Horizontot görbít, hordószámra zabálja a benzint, állakat szakít, gumikat gyilkol, hideg pezsgőt kínál, feneket masszíroz és sportautós teljesítménnyel bódít az első M-es 7-es.


Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1jaGV2cm9sZXQ=

Hirdetés

CHEVROLET tesztek

Chevrolet Trax 1.4 Turbo AWD LT teszt

Nem rossz. Nem is drága. Chevrolet Trax teszt

Hálás-e a Mokka testvérének lenni, amikor az Opel sokkal népszerűbb a Chevynél? Kell az összkerékhajtás? Sok a jó kérdés, de sok a jó kisméretű crossover is. Egyikük a Trax.


Chevrolet Malibu 2.4 LTZ teszt

Cseregyerek Amerikából - Chevrolet Malibu teszt

A Malibu az a régi-új modell, amellyel a General Motors Koreában is véget vetett a Daewoo piaci jelenlétének, ráadásul igazi világautó, hiszen Amerikában, Ázsiában és Európában is egyazon formában kínálják.


Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 teszt

Le a gatyával! - Chevrolet Camaro teszt Videó

Akármilyen ínséges és egyben zöld időket is élünk, van az az autó, melyet vezetve perverz örömet okoz 100 km-enként 20 liter benzin elégetése.


Chevrolet Orlando 2.0 Dízel LTZ+ Automata teszt

Olcsó, de torkos expresszbusz - Chevy Orlando teszt Videó

Ilyen még nem volt! A Chevrolet legújabb modellje már megjelenésével is sokak érdeklődését felkelti, zömüket helyből meg is nyeri. A kedvező ár már csak ráadás.


Chevrolet Captiva 2.0 D Sport LT High teszt

Utolsó pillanatban teszteltük az elsőgenerációs Captivát

Hamarosan alaposan megújul, de még eredeti formájában is kipróbáltuk a koreai szabadidő-autót.


Még több CHEVROLET teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendhagyó gumiteszt: a Michelin új sport abroncsát nyúztuk

Társ, ha csapatni kell - Michelin Pilot Sport 4 S

2 napja – Újdonság

Az utcai sportgumik legújabb versenyzőjét próbáltuk, elég rendhagyó módon. A Michelin Pilot Sport 4 S abroncsa különleges megoldásaival biztosítja a mindvégig irányítható veretést.


Millbrookban jártunk, Európa egyik legfejlettebb és legtitkosabb tesztközpontjában

Mi folyik Millbrookban, ami ennyire titkos? Megnéztük!

2 napja – Sztori

Ott volt az Aston, a Rolls-Royce, a villany-Jaguar, a szomszédban meg a Mercedes jobbkormányos teherautói várták, hogy terepen bénázzunk velük.


Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

5 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

CHEVROLET SPARK 1.0 L /Magyarországi 106.540 KM!/

CHEVROLET SPARK 1.0 L...

Ár: 1.169.000 Ft

Évjárat: 2010 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET SPARK 1.0 8V Premium KLÍMA.SZERVÓ.FRISS MŰSZAKI !!

CHEVROLET SPARK 1.0 8V...

Ár: 588.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CHEVROLET SPARK 0.8 6V Plus

CHEVROLET SPARK 0.8 6V...

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 2008 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!