Elárulták, milyen motort kap az új Spider

Egyre többet tudni a jövő kis piros Alfájáról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy Alfa nem csak kicsi, nyitott és piros lehet, de kicsi, nyitott és piros Alfa is kell ahhoz, hogy magára találjon az olasz gyártó. Csöpögnek az infók az új Spiderről.

A 4C egészen biztosan parádés, ugyanakkor baromi drága és hardcore sportkocsi. A Spider viszont sokkal olcsóbb, megfizethető, vezetési élményt és életérzést mégis nagykanállal mérő kell, hogy legyen - akárcsak a modern kori etalon Mazda MX-5. Nem véletlen hát, hogy az olaszok összeálltak a japánokkal, s közösen fejlesztik roadstereiket.
Bemutatkozásukra ugyan még vagy két évet várhatunk (eltérő kasztnival az MX-5 2015 tavaszán, a Spider 2015 őszén debütálhat), Alfáék mindenesetre a minap kikotyogták, hogy elkészültek a formatervvel, amit a Fiat Centro Stile Marco Tencone vezette csapata készített el Torinóban és Hirosimában is dolgozgatva. S ha minden igaz, inkább lesz 4C-féle, mint múltidéző.
Hirdetés
Ami még friss infó, hogy a hosszra 4, szélességre 1,7 méter körüli Spider üres tömege 1,1 tonna alatti lehet a nagyszilárdságú acélban gazdag váznak köszönhetően, a géptető alá - hosszában - meg 1,4 literes TB MultiAir kisturbós benzinest csavaroznak 170 lóerővel (míg az MX-5 Skyactive szívómotorokat használ majd). Mellé-hozzá egy 6 fokozatú dupla kuplungos automata borítékolható, de remélhetőleg kézi váltóval is jön a nyitott kis olasz sportkocsi, például pirosban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?