Marcos Marques, a Porsche szintetikus üzemanyagokért felelős menedzsere egy olyan autóról beszélt, amelyről sokáig pletyka szinten sem lehetett hallani. A 2010-es évek közepére kifejlesztett modell a 918 Spyder utóda lett volna, de – valószínűleg a dízelbotrány kapcsán megváltozott fejlesztési tervek miatt – még a megjelenése előtt leállították a fejlesztést.
Állítólag a Cayman műszaki alapjaira épült volna a autó, amelyhez egy teljesen új motort is fejlesztettek: 5 literes, bokszer elrendezésű nyolchengerest, két turbófeltöltővel. A kitűzött cél állítólag 750 lóerő teljesítmény és 1000 Nm csúcsnyomaték volt, a maximális fordulatszám pedig 9000 volt percenként. Marques szerint elképesztően ment, és még jobb hangja volt, csakhogy „rossz helyen volt, rossz időben”.
Egyes feltételezések szerint a Le Mans Living Legend tanulmány hordozza a formaterv egyik korai változatát – ez látható a képeinken is, illusztráció gyanánt – a motor pedig a Boxster és a Cayman négyhengeres bokszermotorjainak lett a kiindulópontja.
A téma egyébként annak kapcsán merült fel ismét, hogy a Porsche állítólag ismét egy szupersportkocsi kifejlesztését tervezi, bár ez biztosan csak 2025 után mutatkozhat be.