Konnektorból is tölthető lesz az új Mitsubishi Outlander

Genfben debütál a harmadik generációs Mitsubishi Outlander

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Először csak benzines és dízelmotorral lesz kapható, de 2013-ban jön a hibridhajtás.

A crossover kategória egyik első képviselője 11 évvel bemutatkozása után másodjára is megújul. A kombik és terepjárók erényeit egyesítő Mitsubishi Outlander harmadik generációját a Genfi Autószalonon mutatja be japán gyártója.
A globális padlólemezre épülő új modellt takarékos és kíméletes motorokkal, aktív, balesetek elkerülését szolgáló elektronikus segédletekkel és számos, mindennapi használatot megkönnyítő felszereléssel hozza forgalomba gyártója. Méret és stílus tekintetében nem változik az Outlander kivitele, az új verzió is letisztult, praktikus formákkal, minőségi, látást és tapintást egyaránt kényeztető burkolatokkal készül. Kétféle motorral indul a bevezetés, a vásárló dönti el, hogy első- vagy összkerék-hajtással kéri Outlanderét. Kétliteres MIVEC benzinmotor és 2.2-es MIVEC dízel választható, melyekhez a piactól, kiviteltől, felszereltségtől függően Auto Stop & Go, illetve új fejlesztésű hatfokozatú automata váltó is rendelhető.
Hirdetés
A genfi bemutató után nyáron, Oroszországban kezdődik a crossover értékesítése ősz elején pedig Európában, majd azt követően Japánban, Ausztráliában, Kínában és Észak-Amerikában is piacra dobják, de a hazai importőrtől kapott információk szerint az sem kizárt, hogy nálunk csak 2013 elején jelenik meg az autó. Az alternatív, környezetbarát hajtások kedvelőinek jó hír, hogy 2013-ban csatlakozik a belsőégésű kínálathoz a plug-in hibrid hajtáslánccal ellátott Outlander, mely az elektromos segédletnek köszönhetően akár 800 km-es hatótávot biztosít, alig 50 g/km-es CO2-kibocsátás, 2,2 l/100 km fogyasztás mellett.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?