0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Végre itt van, és még jól is néz ki a Kia Optima kombi

GT-ként is itt a Kia Optima Sportswagon

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A közönségpremier másfél hét múlva, a Genfi Autószalonon lesz, de a Kia már most megmutatta a rég várt Kia Optima Sportswagont, GT-ként is.

Nem vitás, hogy csak úgy rúghat labdába európai konkurensei ellen a Kia Optima, ha kombi is jön belőle, itt is van a Sportswagon

Nem vitás, hogy csak úgy rúghat labdába európai konkurensei ellen a Kia Optima, ha kombi is jön belőle, itt is van a Sportswagon

Már múlt héten, az új Kia Optima hazai bemutatkozásakor sem volt titok, hogy első ízben kombit is kap a koreai középkategóriás. Bár a Sportswagon névvel érkező puttonyos a közönség számára március 1-jén nyíló Genfi Autószalonon debütál, a Kia már most megmutatta. A szedánnal egyezően 4855 mm hosszú, annál 5 mm-rel magasabb kombi formája a nagy sikert arató Sportspace tanulmányautó vonalaiból merít, alapja persze az Optima négyajtósa. A csomagtér itt 43 literrel nagyobb (553 literes), de ami még fontosabb, az a 40:20:40 arányú támladöntéssel elérhető sokkalta jobb bővíthetőség.

Láblendítéssel indítható elektromos csomagtérnyitást is várhatunk a Sportswagonhoz

Láblendítéssel indítható elektromos csomagtérnyitást is várhatunk a Sportswagonhoz

Egyértelmű, hogy a puttonyos verzió elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a Kia középkategóriása Európában is sikeres lehessen. A négyajtósból már ismert 2,0 literes (163 lóerős) benzines és 1,7 literes (141 lóerős) turbódízel mellé a Sportswagon rögtön hozza a 245 lóerős, 2,0 literes T-GDI motort, és már a bevezetéskor kapható lesz GT kivitelben is. Utóbbi vélhetően a négyajtósból is megjelenik majd, hogy maradjon azért újdonság a Genfi Autószalonra is.

A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line

A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line

Ez is érdekes lehet:
 

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...

Copzilla néven jön a rendőrök hardcore elfogóautója

Különleges Nissan GT-R rendőrautó áll szolgálatba, amely minden bizonnyal kellő erőfölényt sugároz...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...

Frissült a Mercedes S-osztály, új arccal, új motorral, még kanyarba dőléssel is érkezik

A Mercedes nagyágyújának legkisebb változása a külső, amit belül nyújt, az kész luxus, tömény...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

vuk írta: 2016 február 23., kedd 17:48:09

Le a kalappal a Kia és a hyundai elött nagyon össze kapták magukat

A válaszoláshoz belépés szükséges
SuperB írta: 2016 február 19., péntek 13:05:44

Jól sikerült.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 2016 február 18., csütörtök 14:41:35

Nekem tetszik, de sosem vennék. Túl nagy.
Az viszont némi reménnyel tölt el, hogy talán ezt a 2l-es 245 lovas motort beleteszik a Ceedbe és csinálnak belőle egy valódi sportos kompaktot.
Na, azt már szívesen elfogadnám. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 2016 február 18., csütörtök 12:58:32

Én ezt a cikket is olvastam. Nézzétek meg a legalsó képet - nem látjátok kissé furának a hátsó részét?

http://www.vezess.hu/genfi-autoszalon/2016/02/18/kia-optima-sportswagon/

De majd úgyis akkor dől el minden, ha élőben látom. Mindenesetre a sedan-verzió a kedvenc koreai autóim között van, amelyek listáját megingathatatlanul a Daewoo Leganza vezeti.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2016 február 18., csütörtök 12:54:33

osszevan ollozva, de en aztat mondom,h jol nez ki. bar sosem vennek kombit. tetosin nelkul 3centit ultetve, 1collal nagyobb es szelesebb kovacsolt felnik, a győzikes króm bizbazokat feketere fenyezni azt mehet, 245loval, vagany.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vipo írta: 2016 február 18., csütörtök 12:36:30

Nem rossz a hátulja sem. Persze, fel lehet fedezni több más modell vonásait, de 2016-ban már nagyon nehéz teljesen új fizimiskát kitalálni. Az a lényeg, hogy úgy jó, ahogy van. Harmonikus és szép autó, a kategória egyik legszebbje. Azonban sárvédőbe illesztett homasitás króm rácsért továbbra is kár volt. De ezt leszámítva tényleg minden elismerésem. Kéne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2016 február 18., csütörtök 12:08:42

Ez így nagyon rendben van. Személy szerint a facelift előtti belsőt én jobban szerettem, de hát ez van. Az utolsó kifogás is elhárult hogy végre vásárolják az optimát, mert eddig ezt a kocsit igencsak mellőzték, szerintem méltatlanul (http://left-lane.com/european-sales-2015-midsize-segment/)

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 2016 február 18., csütörtök 11:54:34
Edy írta: tavaly

Én nem tudom mi bajotok van a hátuljával. Elegánsan 1xű. Nekem az eleje néz ki egy kicsit furcsán. Amúgy jól sikerült.


Tudom mi jutott eszembe, mikor elöször meglattam? Az elözö generacios Honda Accord Kombi, tudod, ami 2002-2003-ban jött ki.. Na pont annak volt ilyen egyszerü, jellegtelen, kicsit otromba hatulja, de ez attol szebb persze, csak az ugrott be hirtelen. Kicsit szokni kell meg, jo ez.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 2016 február 18., csütörtök 11:30:20

Én nem tudom mi bajotok van a hátuljával. Elegánsan 1xű. Nekem az eleje néz ki egy kicsit furcsán. Amúgy jól sikerült.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 2016 február 18., csütörtök 11:12:55
csalfaromeo írta: tavaly

A hátulja valahogy nem az igazi, azon dolgozhattak volna még, de elölről, oldalról annyira parádés, hogy ezt elnézem neki. A lényeg, hogy végre itt van az Optima kombi. A birkák meg bééééé-gessenek szorgalmasan:)


Ezt akartam en is irni, hogy szerintem a farat nem dolgoztak ki elegge.
Az eleje, oldala rendben van, a hatulja kicsit elkapkodott. Mindenesetre vilagos szinben sokkal jobban mutat, az ellensulyozza. Nezd meg alaposan, feherben sokkal szebb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

56 perce – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

4 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA OPTIMA 2.0 CVVL Ex limited kombi

KIA OPTIMA 2.0 CVVL Ex...

Ár: 7.944.000 Ft

Évjárat: 2017 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

KIA OPTIMA 1.7 CRDI EX Prémium

KIA OPTIMA 1.7 CRDI EX...

Ár: 4.185.000 Ft

Évjárat: 2012 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDI EX Premium Automat

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDI...

Ár: 10.889.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!