0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Végre itt van, és még jól is néz ki a Kia Optima kombi

GT-ként is itt a Kia Optima Sportswagon

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A közönségpremier másfél hét múlva, a Genfi Autószalonon lesz, de a Kia már most megmutatta a rég várt Kia Optima Sportswagont, GT-ként is.

Nem vitás, hogy csak úgy rúghat labdába európai konkurensei ellen a Kia Optima, ha kombi is jön belőle, itt is van a Sportswagon

Nem vitás, hogy csak úgy rúghat labdába európai konkurensei ellen a Kia Optima, ha kombi is jön belőle, itt is van a Sportswagon

Már múlt héten, az új Kia Optima hazai bemutatkozásakor sem volt titok, hogy első ízben kombit is kap a koreai középkategóriás. Bár a Sportswagon névvel érkező puttonyos a közönség számára március 1-jén nyíló Genfi Autószalonon debütál, a Kia már most megmutatta. A szedánnal egyezően 4855 mm hosszú, annál 5 mm-rel magasabb kombi formája a nagy sikert arató Sportspace tanulmányautó vonalaiból merít, alapja persze az Optima négyajtósa. A csomagtér itt 43 literrel nagyobb (553 literes), de ami még fontosabb, az a 40:20:40 arányú támladöntéssel elérhető sokkalta jobb bővíthetőség.

Láblendítéssel indítható elektromos csomagtérnyitást is várhatunk a Sportswagonhoz

Láblendítéssel indítható elektromos csomagtérnyitást is várhatunk a Sportswagonhoz

Egyértelmű, hogy a puttonyos verzió elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a Kia középkategóriása Európában is sikeres lehessen. A négyajtósból már ismert 2,0 literes (163 lóerős) benzines és 1,7 literes (141 lóerős) turbódízel mellé a Sportswagon rögtön hozza a 245 lóerős, 2,0 literes T-GDI motort, és már a bevezetéskor kapható lesz GT kivitelben is. Utóbbi vélhetően a négyajtósból is megjelenik majd, hogy maradjon azért újdonság a Genfi Autószalonra is.

A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line

A többinél sportosabb külsőt, 245 lóerős turbómotort tartogat a GT Line

Ez is érdekes lehet:
 

A következő RS Skoda a Kodiaqból készül

Meglovagolja a gyártó a Kodiaq hullámait, megszellőztették, hogy a következő RS modell is a SUV-ból...

Elkészült az Electric GT bajnokság Tesla versenyautója

Talán nem is a 778 lóerősre húzott csúcsteljesítmény, hanem az 500 kilogrammos tömegcsökkentés...

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...

Közelít egymáshoz a dízel és a benzin ára, utóbbié nő

Szerda után péntek is üzemanyagár-változást hoz, míg szerdán olcsóbb lett a gázolaj, péntektől...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Téligumiteszt 2016: szokott csapattal, szokott helyen, fagyban

Idén is megvalósítottuk téligumitesztünket a nonstopgumi csapatával. Fagypont alatt mértünk...

Idén érkezik az Audi A8 negyedik generációja, ilyesmi lesz

Naná, hogy a negyedik generációs Audi A8 nem nagyon lesz más, mint egy nagyító alá helyezett...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

A Ford Bronco hamarosan visszatér, a híres terepjáró a Ranger alapjaira építkezik

Hamarosan viszontláthatjuk az amerikaiak egyik kedvencét, a Ford Broncót. Az új terepjáró az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (13 db)

vuk írta: 11 hónapja

Le a kalappal a Kia és a hyundai elött nagyon össze kapták magukat

A válaszoláshoz belépés szükséges
SuperB írta: 11 hónapja

Jól sikerült.

A válaszoláshoz belépés szükséges
menőmanó írta: 11 hónapja

Nekem tetszik, de sosem vennék. Túl nagy.
Az viszont némi reménnyel tölt el, hogy talán ezt a 2l-es 245 lovas motort beleteszik a Ceedbe és csinálnak belőle egy valódi sportos kompaktot.
Na, azt már szívesen elfogadnám. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 11 hónapja

Én ezt a cikket is olvastam. Nézzétek meg a legalsó képet - nem látjátok kissé furának a hátsó részét?

http://www.vezess.hu/genfi-autoszalon/2016/02/18/kia-optima-sportswagon/

De majd úgyis akkor dől el minden, ha élőben látom. Mindenesetre a sedan-verzió a kedvenc koreai autóim között van, amelyek listáját megingathatatlanul a Daewoo Leganza vezeti.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 11 hónapja

osszevan ollozva, de en aztat mondom,h jol nez ki. bar sosem vennek kombit. tetosin nelkul 3centit ultetve, 1collal nagyobb es szelesebb kovacsolt felnik, a győzikes króm bizbazokat feketere fenyezni azt mehet, 245loval, vagany.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Vipo írta: 11 hónapja

Nem rossz a hátulja sem. Persze, fel lehet fedezni több más modell vonásait, de 2016-ban már nagyon nehéz teljesen új fizimiskát kitalálni. Az a lényeg, hogy úgy jó, ahogy van. Harmonikus és szép autó, a kategória egyik legszebbje. Azonban sárvédőbe illesztett homasitás króm rácsért továbbra is kár volt. De ezt leszámítva tényleg minden elismerésem. Kéne.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 11 hónapja

Ez így nagyon rendben van. Személy szerint a facelift előtti belsőt én jobban szerettem, de hát ez van. Az utolsó kifogás is elhárult hogy végre vásárolják az optimát, mert eddig ezt a kocsit igencsak mellőzték, szerintem méltatlanul (http://left-lane.com/european-sales-2015-midsize-segment/)

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 11 hónapja
Edy írta: 11 hónapja

Én nem tudom mi bajotok van a hátuljával. Elegánsan 1xű. Nekem az eleje néz ki egy kicsit furcsán. Amúgy jól sikerült.


Tudom mi jutott eszembe, mikor elöször meglattam? Az elözö generacios Honda Accord Kombi, tudod, ami 2002-2003-ban jött ki.. Na pont annak volt ilyen egyszerü, jellegtelen, kicsit otromba hatulja, de ez attol szebb persze, csak az ugrott be hirtelen. Kicsit szokni kell meg, jo ez.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 11 hónapja

Én nem tudom mi bajotok van a hátuljával. Elegánsan 1xű. Nekem az eleje néz ki egy kicsit furcsán. Amúgy jól sikerült.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 11 hónapja
csalfaromeo írta: 11 hónapja

A hátulja valahogy nem az igazi, azon dolgozhattak volna még, de elölről, oldalról annyira parádés, hogy ezt elnézem neki. A lényeg, hogy végre itt van az Optima kombi. A birkák meg bééééé-gessenek szorgalmasan:)


Ezt akartam en is irni, hogy szerintem a farat nem dolgoztak ki elegge.
Az eleje, oldala rendben van, a hatulja kicsit elkapkodott. Mindenesetre vilagos szinben sokkal jobban mutat, az ellensulyozza. Nezd meg alaposan, feherben sokkal szebb.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Friss tesztek

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1raWE=

Hirdetés

KIA tesztek

Kia pro_cee’d GT teszt

Vicsor van, vigyor nincs. Kia pro_cee’d GT teszt

Mi kell forró legyen egy ferdehátún? A Kia pro_cee’d GT-vel nem leszünk huligánok, de ma ez az egyik legmenőbben kinéző kompakt gran tourismo. Bizony, Kia és menő.


Kia Carens 1.7 CRDI HP EX teszt

Kéne egy jó kormány. Kia Carens teszt

A Kia visszahozta a csöppet tán feledésbe merült Carens családi egyterűt, s jól tette. Az autónak egy baja van, de az fájó. És hiszik vagy sem, de nem az áráról van szó.


Kia Optima 2.0 CVVT LX teszt

Hogy mondják Koreában, Ford Mondeo? Kia Optima teszt

Alapváltozatával járt nálunk a középkategóriás vásárlók új csábítója. Vajon betörhet-e a német modellek uralta szegmensbe a Kia Optima?


Kia cee’d 2012 miniteszt

Flexszel megy ellenfeleinek a Kia is - új cee’d miniteszt Videó

Legnépszerűbb modelljét dobja kukába a Kia. A 2007 óta kapható cee’d vadonatúj generációja az elsőhöz hasonló előrelépést ígér.


Kia Rio 1.2 EX Limited miniteszt

7 év garival, 3 milliótól. Vezettük az új Kia Riót

Nagyobb és igényesebb, mint elődje. Természetesen drágább is, ám mivel immár a kategória krémjével vetekszik, konkurenseihez mérten továbbra is olcsó.


Még több KIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

12 órája – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

Tegnap – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Retro dekorral ünnepel a Skoda Motorsport

Monte győzelmének 40. évfordulóját ünnepli a Skoda

2 napja – Sztori

Idén 40 éve, hogy Václav Blahna egy gyári Skoda 130 RS-sel megnyerte a Monte Carlo Rallyt. Erre a diadalra emlékezik a Skoda Motorsport.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDi AT KOMFORT

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDi...

Ár: 7.795.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA 1.7 CRDI DCT 2017-es modell-ÁF

KIA OPTIMA 1.7 CRDI DC...

Ár: 9.390.000 Ft

Évjárat: 2016 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDI EX Premium Automat

KIA OPTIMA SW 1.7 CRDI...

Ár: 10.889.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!