Részben a BMW ötletét másolja a Mercedes az EQS utódlását illetően. Bár a műszakiság jelentősen különbözik majd, marketing és dizájn terén összevonja a belsőégésű motoros és az akkumulátoros zászlóshajót a Stuttgarti gyártó a következő S-osztály képében.
A kínálat nem maradhat el a kereslettől, éppen ezért a cseh gyártó legnépszerűbb modelljét innentől két üzemben is folyamatosan szerelik össze: innentől Mladá Boleslav mellett Kvasinyban is készül a frissített Škoda Octavia.
A Dark Horse papíron 270 km/órás végsebességre képes, ám hiába a sebességkorlátozás hiánya, a német autópályán a forgalomtól is függ, hogy lehetséges-e elérni ezt a félelmetes tempót az amerikai V8 kupéval.
Az oroszok ismét kitettek magukért: ezúttal tartálykocsit építettek egy kockalámpás Ladából, hogy bemutassák a folyadékok szállításának fizikáját a való életben. De vajon sikerül felborítani a tesztalanyt?
Az általános iskolás korú gyermekek közel harmadát autóval viszik az iskolába, hiszen utána úgyis mennek az autóval dolgozni a szülők. Számukra a nagy forgalom és a parkolás jelentik a fő stresszfaktort, illetve a késés sem ritka a forgalom miatt.
Először a kiemelkedően alacsony légellenállása miatt járta be a világot az Xpeng Mona M03 híre, ám a szinte hihetetlenül alacsony vételár még meghökkentőbbé teszi a modern és tágas villanyautót.
Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júliusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön felkerült adatok szerint.
Kevés tanulmányautó képes olyan heves érzelmeket kiváltani a közönségből, mint amilyet a Hyundai N Vision 74-nek sikerült, a könyörgés pedig úgy tűnik értő fülekre talált, hiszen sorozatgyártásba kerül.
A Suzuki még tavaly mutatta be az eVX tanulmányautót, amely az első elektromos modelljük koncepciója. A jármű azóta már megjelent álcafóliában Európa útjain, és a hírek szerint a leleplezés sincs már túl messze.
2020-ban a PSE fémjelzéssel indította útjára a közúti sportdivízióját a Peugeot, amelynek első fecskéje az 508-as volt. Akkor azt ígérte a márka, hogy minden autójukból készül ilyen verzió, ám a vezérigazgató minapi szavai más irányba mutatnak.