Amikor a prémium kabrió nem második autó, illetve nem is hobbicélra használják: ez az SLK a hétköznapok hőse a városi dugóból. Vajon erre a célra is alkalmas a stuttgarti státusszimbólum?
Bár esztétika terén hagy maga után kívánni valót, a műszaki állapotával köröket ver fele ennyi idős, és harmadát sem futott autókra az egykori melós Passat. Mutatjuk, mi a titka!
Nem csak hétköznapi szaladgálós hibrideket, de akár prémium SUV modelleket vagy amerikai különlegességeket is kaphatsz elektromos rásegítéssel kétmillió forint alatt: íme a kínálat!
Ez a Volkswagen egy tipikus példa: teljesen más jelentette az értéket egy autón újkorában, mint közel 20 évesen. Éppen ezért lehet jó vétel ez a Jetta!
Csak egy gyors tesztre volt nálam, mégis meggyőzött: ha tényleg kizárólag az észérvek számítanak, akkor nehéz ennél jobb autót találni ennyiből Magyarországon.
Körülnéztük a használtautó-piacon: vajon mennyiért lehet hozzájutni azokhoz a rég nyugdíjba vonult járművekhez, amelyekről a gyártók az újdonságaikat nevezik el?
Legfeljebb 5 éves használt autókat kerestünk legalább 300 ezer kilométeres óraállással, majd összevetettük őket egy-egy nagyon hasonló, ám jóval kevesebbet futott példánnyal. Vajon mit szól hozzájuk a szerelő?
1,2 millióért korrekt állapotú, 16 éves egyterű a korszak egyik leggyakoribb dízelmotorjával? Túl szépnek hangzik ez a Grandis ahhoz, hogy igaz legyen.
Rengetegen tartanak a műszaki vizsgától, a valóságban azonban pofon egyszerű a dolog. Létezik ráadásul egy biztos módszer is, amellyel tényleg minden autó megkaphatja az áhított pecsétet.