Brutális nyúzásnak vannak kitéve azok a flottás autók, amikkel szinte meg sem állnak az üzletkötők. Erre a munkára nem felel meg akármi, de a Volkswagen egyik legrégebbi dízelmotorja igen, az 1.6 TDI egy valódi igavonó.
Mindig is szerettem volna közel kerülni egy Ferrarihoz, bakancslistás, de nálam nem álomautó kategória, csak egy olyan pont az autózásban, ami fontos. Egy Maseratitól én többet kapok, de még mennyivel!
Több, mint tíz éve mutatták be az Audi A5 első generációját, amelynek formaterve még mindig sokak szívét megdobogtatja. Utánanéztünk, hogyan szuperál 10 év elteltével a négykarikás túrakupé.
Halálos Iramban? Need for Speed? Itt van, személyesen. Na, jó, csak majdnem, de ez is sorhat, turbó és az utolsó Nissan Skyline sportkocsi. Ezek után tényleg elmorzsolok egy könnycseppet, ha meghallok egy hanggenerátort.
Ennél jobban nehéz reprezentálni, miről is szól az autózás. A Lancer Evo egy élő történelem, az élmény büdös, hangos, valódi és tökéletes definíciója személyesen.
Vannak autók, amiket a külsejükről azonnal megítélünk, és vagy elítélünk, gondoljunk csak a Multiplára. A Ford Ka is hasonló, rávágjuk, hogy cuki, csajos autó, egy ilyen StreetKát viszont nem anyu hajtana, abban biztos vagyok.
Egy amerikai blogger négy éve gondolt egy merészet: vásárolt egy korának megfelelő állapotban lévő Lexus LS-t, 897 ezer mérföldes futásteljesítménnyel. Egy célja volt: átfordítani a számlálót.
Felvetődik az igény, hogy kéne valami konkrét erdőjárásra és nem gáz, ha elkopik pár év alatt. Niva, vágjuk rá lendületből, vagy Samurai, de menjünk egy kicsit tovább, van más, ami kevésbé spártai.
Rekord hosszú ideig, 14 évig volt gyártásban a Volvo XC90 első generációja, egy közel 13 éves példányt próbáltunk az öthengeres dízelmotorral, hét üléssel és hatfokozatú automatával.