Többnyire az egyterűek kiváltsága a tolóajtó, amely praktikum szempontjából dicséretes megoldás. Körbenéztünk a használtautó-piacon, tolóajtóval felszerelt modellek után kutatva.
Bűvös az 500 ezer forintos összeghatár, ennyiért ma néhányan telefont vesznek, mi viszont inkább autókat néztünk; olyanokat, amelyekre talán sokan nem is gondolnak.
Ugye nem vagyok itt egyedül azzal, hogy viszket a tenyerem, ha csak egy kis hó is leesik? Imádok ilyenkor vezetni, csak kell valami, amivel tényleg jó móka. Na, egy ilyen Subaru az, de felejtsd el, hogy veszel egyet.
Fordulat a használt autók importjában: tavaly az első félévben még az előző évinél magasabb, a másodikban már szerényebb számban érkeztek használt autók hazánkba.
Ha valaki különlegességre vágyik, de nem túl drágán, akkor érdemes körülnéznie a használt amerikai autók között is. Persze valószínűleg nem fog itthon ráakadni az autóipar történelmének legnagyszerűbb modelljeire, de érdekes gépeket biztosan talál.
A crossoverek hajnalán a BMW saját formájára alakította a divatot és arra építkezett, amije volt, amit a vevők szerettek. Az első X3 tökéletesen hozza a 3-as sorozat élményét egy mindenre is jó karosszériában.
Olvasónk egy 15 éves, 1.5 dCi motoros Renault Megane túlzott olajfogyasztása kapcsán kérdezi a Motorolajdoktort. Egy biztos: nem utántöltögetni, hanem a hibát megszüntetni érdemes, bármi is legyen az.
Az elmúlt 10 évben rendre csak nőtt a hazai autópark átlagéletkora, jelenleg 14,1 év. Az ilyen korú autóknál pedig már jellemző sajnos a rozsdásodás. Ilyen korú az én Priusom is...