Néhány márka folyamatosan előkelő helyen szerepel a hazai újautó-értékesítési statisztikákban. Nézzük meg most, hogy mennyi pénzért lehet hazavinni fiatal, használtként a legnépszerűbb modelleket!
Naponta csaknem 300 ezer ember keresi fel a Használtautó.hu oldalt, az ő keresési szokásaikról mutat meg számos érdekességet a Használtautó által kiadott Autópiaci trendek.
Sokak számára kicsit fájó, hogy az új Focus már csakis turbós, benzinesből csakis háromhengeres motorokkal kapható. Ők most még elég jó feltételekkel tudnak rárepülni a kifutó, akár kicsit használt példányokra.
Konkrétan azt az autót szereztük meg használttesztre, ami két éve újként járt nálunk. Lefutotta tesztköreit, ma pedig újkori árának feléért vihető. Megéri?
Vannak olyan új modellek, amik be sem kerülnek a hazai tesztparkba. Ilyen a BMW 218i Coupé is, sosem találkoztunk vele, pedig egy igazi érdekesség. Mondjuk, kell hozzá egy bizonyos perverzió.
Hiába a rengeteg SUV, nehéz közöttük olyan példányra bukkanni, amely szívfájdalom nélkül befogható mezőgazdasági, erdészeti és hasonló munkákra. Sőt, ilyesmire csak a valódi terepjárókat érdemes választani. De mit kaphatunk másfél millió forintos határig?
Lenézett példány lett mára a Safrane, az árai is ezt mutatják. Túl sokat nem ér, ez is kijött egy új iPhone árából, átírással, olaj- és szűrőcserékkel, és még tankolásra is maradt. Ja, és messze van még a süllyedő hajótól.
Pompás időszakot élünk, eljött a kor, amikor a 20 évnél öregebb prémiumautók árai még alacsonyak, de felszereltségük már magas. Még kabriót is kapni rettentő olcsón, de milyen egy ilyen E36 23 évesen?
Legyen szedán, vagy csapotthátú, egyterű, vagy kupé, bármiből kaphatsz annyiért, amennyit már telefonra is költhetnél. A kínálat egyre kényelmesebb és modernebb, nem kell az igényeket alacsonyan tartanod.