Már az első Zafira idejében kacérkodtak a sportos egyterű fogalmával az Opelnél. Lehet jó egy keményített hétüléses, gyors egyterű? Különös jószág, de élménynek nem utolsó.
Nem vicc, olvasónk egy nem is csúcsmodell okostelefon áráért, 250 ezer forintért vásárolta a képeken látható Volvo 850-est. Mentünk vele egy kört, nyilván vannak hibái, de alapvetően egyben van.
Nem a kilométerek száma, hanem a sofőr vezetési stílusa, meg persze a karbantartások elspórolása öli meg az autókat – ez az egymillió kilométeres Volkswagen Crafter konklúziója.
Elavult, régi és csupa rozsda, de sosem volt vele nagyobb gond, továbbá kinevelt négy tanulóvezetőt. Valódi családtag, fájó szívvel, de mennie kell. Mégis kinek kellene így? Már el is vitték!
Egymilliót keresni a MÁV-nál öt év alatt nem tűnik dicséretesnek, ugyanezt kilométerből elérni és még mindig menni már tiszteletre méltó. Nálunk járt a MÁV-os Roomster!
Újonnan 6 millió forint körül adták, most, 12 év és közel 350 ezer kilométer után is közel 2 millió forintot ér ez a Toyota Hilux. Nem a szépsége miatt.
A hazai autópark erősen dúskál a prémium modellekben, pedig nem mindenki engedheti meg magának. Ezért is vannak hírhedt modellek, mint a C 220 CDI, amivel csak foglalkozni kell, de sokan elhanyagolják.
Akkor olcsó egy autó, ha fenntartani sem kerül sokba. A Swift ilyen, legfőbb előnye továbbá, hogy van belőle bőven, ezért jó eséllyel találunk belőle megkíméltet is.
A legendából él itthon egy, bejárta Európát és megannyi konzulátust, története igencsak színes. Kipróbálhattuk hazánk vélhetően egyetlen Nissan Skyline R30-asát.