A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős, gyári, és nem rohad. Olyan, amilyenre vágytam, és nem került egy vagyonba.
A országban alig pár darab van belőle, az egyiket sikerült megnézni és kipróbálni. A CLS 500 Lorinser optikával nem csak színe miatt fekete bárány. Valóban ennyire ritka.
Elképesztő, mennyire örökzöld formákat voltak képesek rajzolni az olaszok. A súlya miatt sokat ekézett 159 az újonc Giulia mellé állítva egyáltalán nem hat öregnek, pedig 12 éves.
Úgy tartják, minden valamire való benzinvérűnek kell vennie minimum egy Alfát. Erre egész addig legyint mindenki, amíg nincs személyes élménye, utána viszont éjszakákon át bújja a hirdetéseket.
Meseszerűnek tűnhet, hogy 14 évesen 15 ezer km-rel kínálnak egy autót eladásra. Márpedig létezik ilyen a valóságban. Csak nem túl gyakran. Megnéztük, mert ilyennel mi is ritkán találkozunk.
Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha jönne, és közben nem éget üzemanyagot, de nem akartak neki zöld rendszámot adni.