Ha tetszik, ha nem, a magyar valóságban egy Suzuki Swift is lehet családi autó. 17 év alatt persze sokkal szűkebb lett, de egy négytagú, két kisgyerekes családot kiszolgált. Vajon, milyen állapotban van ma a szalonból kihozott, full extrás Swift?
Ne keress racionális magyarázatot a létezésére. Egyszerűen nem lehetett kihagyni a ziccert, hogy a Hellcat motorját beépítsék a Grand Cherokee testébe. Szegényebb lenne a világ nélküle. Legalábbis az igazi benzinvérűek világa. Eladó lett a Trackhawk
Milyen autót képzelsz el egy egyetemista lány első autójának? Csak mert valószínűleg nem ezt a lila Prelude-öt. És mégis: íme a bizonyíték, hogy bárkiből válhat igazi autóőrült, csak meg kell találnia a tökéletes verdát hozzá.
A Használtautó.hu adatai alapján idén hiába „csupán” 10 év a keresett - tehát vágyott - autók átlagéletkora, ha a jelenlegi pénztárcamérethez mégis a már bőven nagykorú, csaknem 20 éves modellek állnak legközelebb.
Megvettük, kicsomagoltuk, beszereltettük és ki is próbáltuk a legolcsóbb lengőkarszettet, amit ehhez az Audi A6-hoz kapni lehet. A nevesebb márkák termékeihez képest nagyjából egyharmad áron kínálják: kérdés, hogy egyáltalán a használt szettnél jobb-e?
Még mindig érdemes foglalkozni a B Vectrával, hiszen az ára és a méretei verhetetlenné teszik a magyarországi használtautó-piacon. Egy frissítés utáni, négyajtós példányt próbáltunk, ami a mai napig munkásautó, de azért a kellő törődést is megkapja.
Bizton állíthatom, hogy a legtöbb idén, Magyarországon vásárolt új autó megirigyelné az extralistáját ennek a közel 20 éves BMW-nek, ám hatványozottan igaz rá, hogy minél bonyolultabb valami, annál több dolog mehet tönkre rajta. Megéri kockáztatni?
Felcsaptuk a használtautó.hu keresőjét, hogy kiderüljön: lehet-e még Magyarországon korrekt autót kapni 500 ezer forintból? A válasz meglepő lehet, ám ilyen csekély keretből nagyon fontos tudni, hogy mire kell odafigyelni.