240 és 270 lóerővel jönnek a különféle Alfa Romeo 4C változatok

Nem lesz olcsó az Alfa Romeo kis sportkocsija

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy gyári eligazításon részt vett svájci kereskedő kotyogott el eddig titokban tartott információkat az Alfa Romeo 4C sportkocsiról.


Hazánkba idén novemberben érkezik az Alfa Romeo 4C, és egy, a Carscoopnak pletykáló svájci kereskedőnek köszönhetően most több részlet is kiderült a tanulmányként 850 kilogrammos, s remélhetőleg végleges formában is 1 tonna alatt maradó, 4 méter hosszúságú, hátsókerék-hajtású sportkocsiról.
Genfben hullik le az összes lepel a szépségdíjas 4C-ről, de már most kiderült, hogy az utasfülke és a hátsó tengely közé helyezett 1,7 literes turbómotorja a korábban meglengetett 300 lóerő helyett csak 240-nel érkezik, ami megegyezik a motort kölcsönző Giulietta QV teljesítményével. Azonban készül majd két erősebb változat is: a Racinget csak versenypályára szánják, míg a Stradale verzió közúton is használható lesz, a 2014-ben érkező különkiadásoktól 270 lóerő várható.
Hirdetés

Svájcban felszereltségtől függően 56 és 64 000 euró (16,8-19,2 millió forint) közötti áron fogják kínálni: összehasonlításképp a Porsche Cayman 275 lovas alapváltozata 57 500 euróba kerül. De mi lesz az Egyesült Államokban, ahol mindössze 52 600 dollárt kérnek a német kupéért? Vajon a márka presztízsét emelő modell érdekében vállalni fogja a veszteséget a Fiat, és az USA-ban lenyomja a 4C árait, vagy inkább úgy döntenek, hogy ott adják el az autót, ahol többet kereshetnek rajta? Bárhogy döntsenek is, valószínűleg nem lesz gond az autó értékesítésével, mivel, ahogy az összejövetelen elmondták, mindössze 2000 példányt készítenek a 4C-ből - fele kupé, fele roadster lesz - és ebben már az imént említett különkiadások is benne vannak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 07:42
    Permalink

    Azt hiszem,a Spyder és az Mx5 fog közös alapokon készülni,és az Alfát is Japánban fogja gyártani a Mazda,tehát nem lesz olcsó szerintem az sem.De más oldalakon is azt olvastam,hogy összesen fog 2000 darab készülni a 4 C-ből,remélem ezt még át fogják gondolni később.

  • 2017.10.30. at 07:42
    Permalink

    Nem néztem utána a dolognak, de a Mazda-val közösen piacra dobnak majd valamit. Hogy most az csak cabrio, vagy coupe változatban is lesz-e, ill. hogy 200 LE körül alakul-e a taljesítmény, nem lehetett megtudni. Egyébként a cikk itt is kint volt autónavigátoron. Szóval lehet hogy lesz majd nagyobb szériában Alfa 200 LE körül, coupe-ban. De azt is érdemes lenne megnézni, amit menyus33 írt, ezen az oldalon nem mindig pontos info-kat közölnek.

  • 2017.10.30. at 07:42
    Permalink

    Más sajtóban úgy jelent meg, hogy évi 2000 darab készül. Az Angolok szerint 296 Lóerős lesz a versenyváltozat, Felesleges dolgokat is hozzáköltött az újságíró.

  • 2017.10.30. at 07:42
    Permalink

    Csalódott vagyok.Egyrészt örülök,hogy gyártásba kerül,de sajnálom,hogy csak 2000 darabot szándékoznak készíteni belőle.Így már esélyem sincs,hogy valaha is közelébe kerüljek.Pedig azt hittem,lesz egy Subaru Brz/Toyota Gt86 pároshoz hasonló kis Alfa,amit viszonylag sokan elérhetnek majd.Ehhez képest követi a 8c típust,és csak egy kiváltságos réteg élvezheti.Szóval ezzel az átlag emberek számára ugyan nem fog emelkedni a márka presztízse,ettől még a Giulietta csak egy Bravo marad,a Mito egy G punto,a 159 meg egy ólommadár.Mondom ezt úgy,hogy imádom az Alfákat,de a szépségükön kívül már igazán nem mondhatók különlegesnek vagy sportosnak sajnos.

Vélemény, hozzászólás?