460 lóerőre izmosodott az új Mustang
Erősebb lett a V8-as és a 2,3-as EcoBoost Mustang is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Lassan minden kiderül a frissÃtett Ford Mustangról. Amit eddig elhallgattak, de nagyon kÃváncsiak voltunk rá, az az ereje. Mindkét motor jobban teljesÃt a frissÃtés után.
Erősen változott a Mustang külseje, ehhez igazodva erősebb lett a V8-as és nyomatékosabb az EcoBoost
Hónapok óta ismerjük már a frissült Mustangot, a Magyarországon elÅ‘ször hivatalosan is forgalmazott modell új arca megosztó, de tetszetÅ‘s. A frissÃtés elÅ‘tti kinézet harmonikusabb, viszont rengeteg olyan technikai újÃtást kapott, ami miatt ezt elnézhetjük. Ilyen például a 10 fokozatú automata váltó, ami a most elárult adatokkal együtt nyer igazi értelmet, ugyanis nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a V8-as, 5,0 literes motorral szerelt GT 4 másodpercen belül érjen 100 km/h-ra. Van egy úgynevezett Drag-Strip program az új Mustangban, ami a tökéletes tapadás mellett ügyel a nyomaték váltások közti megtartására is.
Digitális műszeregység, Line lock funkció és gyorsulást segÃtÅ‘ program, valamint 10 fokozatú automata váltó került a kÃnálatába
Mindkét motor erÅ‘sebb lett, viszont az EcoBoostnál egyelÅ‘re úgy tűnik, csak a nyomaték több, 433 helyett már 474 Nm. Amerikában eddig is 310 lóerÅ‘s kivitelben lehetett kapni, nálunk ez az adat 317, úgy tűnik, ez marad. A V8-as viszont lóerÅ‘bÅ‘l is többet teljesÃt, az amerikai adatok szerint 435 helyett 460-at. Mivel Európában a jelenlegi széria 421 lóerÅ‘s csupán, vélhetÅ‘en a károsanyag kibocsátási normák betartása miatt 460-nál valamivel kevesebbel érkezik hozzánk. Az új Mustang további érdekességei a digitális műszeregység és a már a négyhengeres turbós motorhoz is elérhetÅ‘ Line lock funkció - a tökéletes gumiégetés érdekében.
Az elejét rendesen elbaszták.
Teljes LED lámpákat kapott elől is az eddigi Bi-Xenon helyett .