507 lóerővel jön a legerősebb Mustang, a Shelby GT350
Shelby GT350, a Ford Mustang gyári csúcsváltozata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hosszas tesztfázis után végre bemutatták a Ford Mustang Shelby GT350 változatát. 5.2-es V8-asa 507 lóerőt tud.
A hűtőrács karbonszálas, a kötény lejjebb van, az egész megjelenése agresszívabb a szériaváltozaténál, jelezve a jó 500 lóerős teljesítményt
Írtunk már a Shelby GT350-től, korábban voltak gondok az indulással, de a tesztfázis lezárult, és végre itt a szériaváltozat. Ahogy ez az amerikai izomautóknál már csak lenni szokott, a végleges specifikáció még nincs meg, csak az, hogy legalább 507 lóerős és 542 Nm nyomatékú lesz a Shelby Mustang 5.2-es V8-asa.[BANNER type="1"]
A váltó a GT350-ben hatfokozatú kézi, alap a Torsen rendszerű differenciálzár. A Ford kínál majd egy Track Pack nevű opciós csomagot, amiben olyan nyalánkságok szerepelnek, mint a motorolaj- és a váltóolaj-hűtő. Az alumíniumból készült, könnyű motorházfedél és a 19 colos felniszett a Michelin Pilot Super Sport gumikkal viszont alapáras a Ford Mustang Shelby GT350-en. A fékek Brembo gyártmányúak, elöl 394, hátul 380 milliméteres tárcsákkal, illetve hat- és négydugattyús nyergekkel. A Shelby GT350 sofőrje egy ötállású menetmódkapcsolóval állíthatja be a kormányerőt, a gázreakciót és azt, hogy milyen gyorsan avatkozzanak be a segédelektronikák.
Reacaro székek, kevesebb csicsa és a műszerfal becsillanását csökkentő mattabb felületek az utastérben