Alaskan lett a Renault Navarája

Egytonnás pickup a Renault-tól - íme, az Alaskan

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elsőként Dél-Amerikában lép piacra a Renault Alaskan pickup. Vicces, de egy Duster Oroch pickup mellett is pózol.


Korábban is tudtuk, hogy Alaskan néven pickupot hoz a Renault, most viszont már láthatók a gyári fotók is. Bár a sajtóanyag egy szóval sem említi a Nissan Navarát, alighanem vele közös alapokra épül, motorja is a 2.3 dCi. A dizájn természetesen a Renault arculatába illő, a fényszóró akár full LED - a megszokott C-alakú LED menetfénnyel. A hátsó futómű akár 5 lengőkaros multilink, a hasmagasság 23 centiméter, a terhelhetőség akár 1 tonna, a vontatási kapacitás pedig 3,5 tonna is lehet.
Hirdetés

Az először Dél-Amerikában piacra lépő Alaskan egyes piacokon a 2.3 dCi (160 és 190) mellett 2,5 literes (160 lóerős) benzines és szintén 2,5 literes (a kisebbel egyezően) 160 és 190 lóerős dízelekkel is elérhető lesz. A váltók alapáron hatfokozatú kézik, opcióként szerepelhet 7 fokozatú automata, a hajtás csak hátul vagy a négy keréknél is lehet - utóbbi 60 km/órás tempóig, akár felezőáttétellel is elérhető. A hátsó differenciálmű zárható, így aztán elmondható: jó eséllyel ez lesz minden idők legkomolyabb terepképességekkel rendelkező Renault-ja.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 03:56
    Permalink

    Miért nem mész már az anyádba te nyomorék?
    Micsoda egy gusztustalan, idegesítő patkány vagy te… Miféle korcs életed lehet, hogy ennyire telik tőled? Minden, kivétel nélkül minden cikknél ott vagy b.szdmeg, és csak kötekedsz, amíg valaki ki nem nyomozza, hogy ki is vagy, majd megkeres, és visszarugdos abba a pudvás, sz.ros lyukba, ahonnan a világra sz.rtak.

    Nulla, senki, gyökér, sz.rkupac vagy.

    Ne válaszolj, igazam van.

  • 2017.10.28. at 03:56
    Permalink

    Már alig van olyan gyártó, akinek nincs pick-upja. (Érdekes módon a Hyundai-Kia is ilyen.) Viszont mindjárt elválik a sz*r a víztől, ha megnézzük, a többség mely nemzet pick-upjait veszi át:)

    Tulajdonképpen nem történt más, mint az, hogy a Renault-Nissan-féle badge engineering, ami a haszonjárműveik terén már jó ideje működik, most ki lett terjesztve a pick-upokra is.

    Saját meglátás: nem tartom kizártnak, hogy később akár Opelként is kihozzák ezt a pick-upot(ugyebár ők a trió 3. tagja). A névadáson sem kéne sokáig gondolkodni: Campo néven az Opel már gyártott ilyet, ami az Isuzu Amigo pick-uposított verziója volt.

Vélemény, hozzászólás?