Álnéven jön a Subaru hibrid kombija, azaz az új Legacy
Subaru Advanced Tourer: hibrid kombitanulmány Tokióban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A tanulmány kitétel csak álca, valójában az új Subaru Legacy rejtőzik a markáns orr és a domború ívek mögött.
Erőteljesen domborított a tetővonal, a tervezők a "Confidence in Motion" dizájn jegyében kupés vonalú kombit szerettek volna alkotni
A természetesen négykerék-hajtású középkategóriás autót 1,6 literes turbós boxermotor és a hozzá kapcsolódó hibridrendszer mozgatja. Teljesen elektromos üzemre is képes, igaz, csak rövid távolságokon. Hajtásláncában van fékenergia-visszanyerő rendszer és kifinomult fokozatmentes CVT-váltó, a rendszer teljesítménye a gyártó állítása szerint 2,5 literes motorjához mérhető, de működése sokkal takarékosabb és környezetkímélőbb a nagy boxernél. Azt egyelőre nem részletezték, hogy a boxer teljesítménye alatt a számtalan formában forgalmazott 2,5 literes motornak valamelyik 160-170 lóerő körüli alapváltozatára, vagy másik, 250 LE feletti turbós formájára kell-e gondolnunk.
Lendületesen fogott a rajzolók ceruzája, valószínűtlen, hogy ennyi ingerkeltő éllel kerüljön gyártásba a Legacy. Pedig jó lenne!
Tanulmányautóban utastér-tanulmány: faküszöb és különálló ülések helyett később több feketére, műanyagra és inkább ötszemélyes kivitelre számíthatunk, bár a kínálat tetején nem lenne elképzelhetetlen egy hasonló felszereltségű csúcsmodell
Az Advanced Tourer műszerfalát a kormánykerék közepébe helyezett monitor egészíti ki, mely használható navigációra, internetezésre vagy televízióként is - ezzel akár a taxisok álomautója is lehetne az új Legacy Tourer, ám a piacra vélhetően csak jövőre befutó új Legacy biztosan prémiumosabb lesz annál, mintsem, hogy a jelenlegi emelt tarifáért lobbizó személyfuvarozók megengedhessék majd maguknak.