Csúcsra tör az Infiniti G

Infiniti G 2011

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A szedán, kupé és kabrió karosszériaváltozatokban rendelhető, hátsó- vagy összkerék-meghajtású, aktív összkerék-kormányzással is felszerelhető Infiniti G modellek mostantól még szélesebb választékot kínálnak a vásárlóknak.


A kizárólag 3,7 literes, V6-os motorral hajtott Infiniti G modellcsalád összes tagja mostantól alapfelszereltségként a vezetőhöz alkalmazkodó programmal ellátott, 7 fokozatú automata sebességváltóval kapható, amely szükség esetén (vagy ha a vezető kedve úgy tartja) a kormánykerék mögött elhelyezett váltófülekkel is lehetővé teszi a sebességfokozatok kapcsolását. A gazdagabban felszerelt Coupé és Cabrio modellek új könnyűfém keréktárcsákkal ékesíthetők, a Coupé S változatokon pedig alapfelszerelés a hátsó légterelő, továbbá az összes karosszéria új külső színekben - köztük az elsőként az M szedánon megjelent Malbec Black fényezéssel - rendelhető.

A G Sedan megújult választékában négy modell található, amelyek közül kettő úgymond klasszikus hátsókerék-meghajtású, míg a két GT kivitel vásárlói kihasználhatják az Infiniti intelligens nyomatékelosztó rendszerével felszerelt négykerék-meghajtás előnyeit. A korábbiakhoz hasonlóan a legsportosabb G modell az S Premium változat, amely – számos egyéb vezetéstámogató berendezésén kívül – alapáron tartalmazza az aktív négykerék-kormányzást. A három dinamikus Coupé közül kettőt szintén felszereltek ezzel a kormányzással, míg az elektromosan mozgatott keménytetővel rendelkező G37 Cabrio az elegancia és a technológia harmonikus ötvözetét kínálja.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?