Csúnya, de különleges a Ram pickupból faragott luxusautó

A képek alapján nem biztos, hogy elegáns szedánt platósból kell készíteni

A vevők örömmel fizetnek szinte bármiért, aminek egy kicsit is terepjárós beütése van, az Aznom Palladium valódi terepes tudással rendelkezik, csak az esztétika terén küzd kihívásokkal.

Olasz-amerikai házasság gyermeke az Aznom Palladium, a technika tengerentúli, a nehezen emészthető forma Itáliában született. Az alapokat a Ram 1500 adta, ami mind a hosszúság, mind a hasmagasság tekintetében látható. A szögletes orr jókora ezüst betétet kapott, a hűtőrács ki is világítható, az autó oldalát krómmal igyekeztek a luxus irányába terelni. A front szögletességéről kissé megfeledkezve a hátsó kerékjáratnál előkapták a körzőt, és egy jókora íves szélesítést rajzoltak a Palladiumnak. A hátsót három részre tagolták, így optikailag nem nyújtózik olyan magasra, cserébe kell némi idő, míg a szem feldogozza látványt.
Hirdetés
A beltér igazi luxushangulatot áraszt, az olaszok igyekeztek a legjobb anyagokból dolgozni. A közel hatméteres hosszt kihasználva a hátsó üléseket (ami inkább egy kétszemélyes kanapé) hátrébb tolták, így fejedelmi a lábtér. Az első ülések mögé egy asztalt építettek, amire akár a borospoharakat is kitehetik, a fedélzeten borhűtő is megtalálható. A járműnek még a csomagtartója is különleges, ami nem egy ajtón keresztül pakolható, hanem egy nagyobb fiókká redukálták a poggyászteret. A motor amerikai, azaz Ram származék, a 6,4 literes V8-ast két turbó tölti, ami így 862 lóerő leadására képes. A temérdek erő négy másodperc alatt gyorsítja 100-ra, ám a végsebesség csupán 210 km/h. A Palladiumnak esélye sincs tömegmodellé várni, hiába is ostromolná vásárlók hada a gyártót, csupán 10 darab készül a kissé torzszülött modellből, átszámítva nagyjából félmilliárd forintért.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?