Driftelni küldik a Scion FR-S-t
600 lóerős versenyautó Scion FR-S alapon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A hatvan fő részvételével bonyolított észak-amerikai Formula Drift sorozatban áll rajthoz a legújabb Toyota sportautóból átalakított versenygép.
Az állítható hátsó szárny (nem összekeverendő az F1-es DRS-szel) dőlésszögét minden pályán úgy állítják be, hogy a legoptimálisabb leszorítóerőt biztosítsa[
A GReddy FR-S névre hallgató gép orrában a gyári motort egy 600 lóerős erőforrásra cserélték, ami minden bizonnyal sokat segít majd Gushinak a hátsó kerekek folyamatos forgatásában. Versenyautóhoz illően természetesen új első légterelővel, hatalmas hátsó szárnnyal, alacsony profilú versenyabroncsokkal húzott felnikkel és rögzített ablakokkal látták el az FR-S-t, az utastérből pedig kihajigáltak minden fölösleges kényelmi alkatrészt.
Ken Gushi zavaró tényezőktől mentes munkahelye, a versenyző 2002, azaz tizenhat éves kora óta indul különféle futamokon
Helyükre kagylóüléseket, bukóketrecet és ideális méretű sport kormánykereket szereltek, és érdemes egy pillantást vetni az alumíniumból CNC-zett ritka formájú kézifékkarra is.












