Küllemre nem sokat változott, a fényszórókat alakÃtották egy picit
A külsÅ‘ségeket tekintve egyedül a fényszórók estek át érdemi változáson. Az elsÅ‘ világÃtótestek esetében a LED-es nappali menetfény és az irányjelzÅ‘k egybeolvadtak, mÃg a hátsó lámpák kaptak egy kevés króm dÃszÃtést. A vas alatt viszont érdemi változások is történtek. A Corollában és a Swace-ben ugyanúgy az 1.8 literes hibrid hajtáslánc dolgozik. Ebben a villanymotor 15 százalékkal izmosabb lett, mÃg az akkupakk tömege 14 százalékkal csökkent, Ãgy már 140 lóerÅ‘s teljesÃtményre és 185 newtonméteres nyomatékra képes a Swace. Talán a japán kombi esetében kevésbé fontos, de jelenlegi adottságaival 9.1 másodperc alatt tudja a százat és 180 km/h a végsebessége.
A középkonzolról szinte eltűntek a fizikai gombok, egyedül a klÃma és a hangerÅ‘ szabályozható továbbra is a hagyományos módszerekkel
Megújult a Swace kezelÅ‘felülete is, legalábbis ami a középkonzolt illeti. A 8 colos érintÅ‘kijelzÅ‘ oldaláról eltűntek a fizikai gombok, kizárólag a hangerÅ‘szabályzó és a klÃma kezelÅ‘szervei maradtak meg korábbi formájukban. A 7 colos digitális műszercsoporthoz is hozzányúltak, eltűnt az analóg fordulatszámmérÅ‘, de szerencsére a fontosabb adatokért továbbra sem kell oldalra néznünk, ráadásul ez a képernyÅ‘ testre is szabható. Újdonság továbbá a biztonságos kiszállást támogató rendszer - de ez csak a GLX szinten - valamint a vészhelyzetben megállÃtó rendszer, ami viszont alapfelszereltség.
Az analóg fordulatszámmérő eltűnt, de digitálisan természetesen előcsalogatható
“ErÅ‘sebb és takarékosabb lett a kombi Suzuki” És mennyivel lett takarékosabb?
Közben ránéztem volna, de 11,5 milliótól indul.. hát nem csoda hogy nem kelendő, inkább 7,5-ért egy Vitara..