Fiat 500 Cinquone Stradale: 300 lóerős versenygép közútra
Romeo Ferraris Fiat 500 Cinquone Stradale
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Igyekeznek mindent kihozni a kis Fiatból a Romeo Ferraris emberei. Versenyautójuk alapján épített közúti méregzsákjuk teljesítménye 300 lóerő.
Hatalmas légbeömlők az orr-részen. A kötények elképesztően szélesek, de a nagyméretű hátsó szárnyat apró tetőspoilerre cserélték
Az utastér nem túl puritán, a kormányt és a váltókart akár lecserélhették volna, de jól sikerült a bőrrel, alcanatarával és karbonszálas betétekkel végrehajtott utastér-tuning. A kagylóülések ilyen teljesítménynél már kötelező tartozéknak tekinthetők
A Fiat 500 Cinquone Stradale farrészét a középen elhelyezett dupla kipufogóval átszúrt diffúzor határozza meg, méretes, sokküllős felnijeire nagyon alacsony profilú gumikat húztak, úgyhogy nem tökéletesen sima aszfalton eléggé embert próbáló élmény lehet az autó vezetése. A karosszériát az utasok biztonsága érdekében erős bukóketreccel bélelték ki.
Biztosan nem lesz túl gyakori látvány az utakon a Cinquone Stradale, de akkor is legfeljebb ezt a végét láthatja, aki mellett eldübörög
Vajon meddig bírja egy 300 lovas 1,4-es?Egyébként kipróbálnám szívesen.