A tengelytáv 3000 milliméter, a kerekek 19 vagy 20 colosak lehetnek
Nemrég számoltunk be a Xiaomi újdonságának
még nem szériaérett változatról, ezúttal viszont már a paraméterek is napvilágra kerültek. Az akkor még MS11 néven emlegetett autó új típusjelzést kapott, a telefongyártó első járműve a Xiaomi SU7 lett. A forma nem változott érdemben a kiszivárgott képekhez képest, maradt a lapos orr, a viszonylag nagy fényszóró és a letisztult forma. Az ívelt géptető és a kinyíló hátsó légterelő a maga nemében egész vonzóvá teszi az autót.
A Founders Edition szériával indul a gyártás, így a korai vevők egy kicsit jobban magukénak érezhetik az autós részleg alapítását
Az SU7 alapáron csak hátul hajt, az egyetlen villanymotor 299 lóerőt termel, az akkukat a BYD szállítja. Az erősebb kivitel összkerekes és 673 lóerős, a CATL akkuk két villanymotort táplálnak, összesen 673 lóerővel gazdálkodhat a sofőr. A gyengébb verzió 1980 kilogrammot nyom, a kétmotoros mind a 2205 kilója akár 265 km/h-val is száguldhat. A hosszúság 4997 milliméter, a szélesség 1963, amihez meglepően alacsony magasság társul, mindössze 145,5 centire van az autó teteje a földtől.
A Xiaomi 1,4 milliárd dollárt költött az autóra, mindössze két év alatt tető alá hozták a típust
A szélvédő felett LIDAR (lézer alapú távérzékelő) pásztázza a környezetet, a B-oszlopon lévő kamera vélhetően az arcfelismerőhöz tartozik, illetve automatikus útdíj fizetésre is képes az SU7. A fedélzeti rendszer természetesen saját fejlesztésű, a HyperOS telefonok és autók operációs rendszereként is használható. A Xiaomi egyelőre nem épített gyárat, az autók a BIAC pekingi üzeméből gördülnek ki. A szériaérett modellek decembertől készülnek, az első kulcsátadásra februárban lehet számítani.