Hatékonyabb szerviz, szebb szalon a Volvónál
Megújult az első hazai Volvo kereskedés, a többi is követi
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ráncfelvarráson esett át a Volvo Galéria, a svédek hazai kereskedései új arculatot öltenek és hatékonyabb szerviz szolgáltatást nyújtanak.
Az új szalon elrendezése utcaszerű, az autók egymás mögött állnak, köztük pedig az értékesÃtÅ‘kkel egyeztethetjük az igényeinket
Az elmúlt hónapokban komoly fejlesztéseken ment át a Váci úti Volvo Galéria, a márka hazai kereskedései közül ez újult meg elÅ‘ször a külföldön már látott példák nyomán. A kereskedés letisztultabb arculatot kapott, a hideg, kimért svéd stÃlust otthonos, kényelmes, meleg fénnyel bevilágÃtott váróval kombinálták. A kereskedés elrendezése is változott valamelyest, az autókat sorban egymás mögött találjuk, és mindegyik mellett online kapcsolatú tableten állÃthatjuk össze álmaink Volvóját.
Az ügyfélközpontú elrendezés lényege, hogy egybÅ‘l a recepcióval találkozzon az ügyfél. MÃg vár az autójára, egy nappaliszerű helységben töltheti el az idÅ‘t
A földbe süllyesztett emelők helytakarékosabbak és praktikusak a hagyományos csáposoknál
A szalon megújulása mellett talán fontosabb a hatékonyabb szerviz kialakÃtása. A Volvo Galéria szerelÅ‘csarnokában szinte mindent kicseréltek, a hagyományos csápos emelÅ‘ket földbe süllyesztettekre cserélték, ennek helytakarékossági és praktikussági szempontjai is vannak. Mivel nincsenek hagyományos oszlopai, akár nyitott ajtókkal is megemelhetÅ‘, Ãgy egyszerre több dolgot is csinálhatnak egy autón. A munkarend is jelentÅ‘sen változott, korábban egy emelÅ‘n lévÅ‘ autóra egy szerelÅ‘ jutott, most emelÅ‘nként két ember dolgozik és a csapatokat folyamatosan forgatják, hogy mindenki dolgozzon mindenkivel. Négy emberenként van egy felelÅ‘s, aki esetenként be is segÃthet. A szervizre kapható idÅ‘pontok várakozási ideje jelentÅ‘en lecsökkent, a korábbi nagyjából két hétrÅ‘l 5-7 napra elÅ‘re már tudnak idÅ‘pontot ajánlani.
Egy-egy, akár emelőn lévő autóval egyszerre két szerelő foglalkozik, az új rendszer szerint két állomásonként van egy felelős. A külföldről átvett rendszer hatékony, a szervizidőpontokat már nem kettő, hanem akár egy hétre előre is tudják adni
Már hónapokkal ezelőtt megvolt a szalon átadása, mostanában egyedül a nagy VOLVO tábla került ki a helyére 😉