Hatékonyabb szerviz, szebb szalon a Volvónál
Megújult az első hazai Volvo kereskedés, a többi is követi
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ráncfelvarráson esett át a Volvo Galéria, a svédek hazai kereskedései új arculatot öltenek és hatékonyabb szerviz szolgáltatást nyújtanak.
Az új szalon elrendezése utcaszerű, az autók egymás mögött állnak, köztük pedig az értékesítőkkel egyeztethetjük az igényeinket
Az elmúlt hónapokban komoly fejlesztéseken ment át a Váci úti Volvo Galéria, a márka hazai kereskedései közül ez újult meg először a külföldön már látott példák nyomán. A kereskedés letisztultabb arculatot kapott, a hideg, kimért svéd stílust otthonos, kényelmes, meleg fénnyel bevilágított váróval kombinálták. A kereskedés elrendezése is változott valamelyest, az autókat sorban egymás mögött találjuk, és mindegyik mellett online kapcsolatú tableten állíthatjuk össze álmaink Volvóját.
Az ügyfélközpontú elrendezés lényege, hogy egyből a recepcióval találkozzon az ügyfél. Míg vár az autójára, egy nappaliszerű helységben töltheti el az időt
A földbe süllyesztett emelők helytakarékosabbak és praktikusak a hagyományos csáposoknál
A szalon megújulása mellett talán fontosabb a hatékonyabb szerviz kialakítása. A Volvo Galéria szerelőcsarnokában szinte mindent kicseréltek, a hagyományos csápos emelőket földbe süllyesztettekre cserélték, ennek helytakarékossági és praktikussági szempontjai is vannak. Mivel nincsenek hagyományos oszlopai, akár nyitott ajtókkal is megemelhető, így egyszerre több dolgot is csinálhatnak egy autón. A munkarend is jelentősen változott, korábban egy emelőn lévő autóra egy szerelő jutott, most emelőnként két ember dolgozik és a csapatokat folyamatosan forgatják, hogy mindenki dolgozzon mindenkivel. Négy emberenként van egy felelős, aki esetenként be is segíthet. A szervizre kapható időpontok várakozási ideje jelentően lecsökkent, a korábbi nagyjából két hétről 5-7 napra előre már tudnak időpontot ajánlani.
Egy-egy, akár emelőn lévő autóval egyszerre két szerelő foglalkozik, az új rendszer szerint két állomásonként van egy felelős. A külföldről átvett rendszer hatékony, a szervizidőpontokat már nem kettő, hanem akár egy hétre előre is tudják adni
Már hónapokkal ezelőtt megvolt a szalon átadása, mostanában egyedül a nagy VOLVO tábla került ki a helyére 😉