Heten vannak, és mind ugyanazért a címért versengenek!
Mutatjuk, mely hét modell közül kerül majd ki az Év Autója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az 55 évvel ezelőtt alapított európai Év Autója díj zsűrije most tette közzé, hogy mely 7 modellből fogják megválasztani a 2020-as Év Autóját, mutatjuk a listát.
Már csak hét modell verseng az Év Autója díjért
Fronthajtással indul már az Év Autója díjért az 1-es BMW is
A jövő évi, azaz a 2020-as Év Autója díjért ugyanis együtt verseng a csakis tisztán elektromosként létező Porsche Taycan és a Tesla Model 3 is. Ha már elektromos modellek: a Peugeot 208 szintén említhető a döntőből, hiszen belőle is van elektromos verzió.
17 év után, a mai divatnak megfelelően crossoverként tér vissza a Ford Puma
Benzines, dízel és elektromos verziókkal is versenybe száll a Peugeot 208
Első tisztán elektromos modelljével indul az Év Autója címért a Porsche, a Taycan a mezőny legdrágább modellje
Most még csak benzines és dízel verziókban érhető el a Renault Clio, de jövőre érkezik belőle is hibrid
A mezőny legegyedibb autója talán a Tesla Model 3
Kétféle hibridként is kapható az újfent ötajtósként és kombiként is létező Toyota Corolla








Ha nem nyer a Tesla, akkor nincs igazság a Földön…
Tesla, ebből a felhozatalból nem kérdés…
Tesla ??
Ha a kidolgozási minőség oldaláról közelítik meg ,akkor abszolút vesztes :DDDDD
Te képtelen vagy épeszű kommentet írni? Mióta léteznek, mennyi idejük volt „tanulni”? És miért van az, hogy a nagymúltú márkáknál is gyakran van kidolgozásbeli hiba(pl. Jaguar, Audi, BMW)? Majd ha lesz német/francia/olasz/angol startup, amit később sikerre visznek, akkor majd fejet hajtok, de egyelőre nem látom ezekben az országokban a semmiből gombamód kinövő új márkák sorát, ellentétben Kínával vagy Amerikával…